دعوت نائب رئیس شورای شهر پاوه از عموم مردم برای حضور در راهپیمایی 13 آبان

سرویس: اجتماعیکد خبر: 295207|23:06 - 1395/08/11
نسخه چاپی
دعوت نائب رئیس شورای شهر پاوه از عموم مردم برای حضور در راهپیمایی 13 آبان
نائب رئیس شورای اسلامی شهر پاوه، در گفتگویی خواستار حضور گسترده دانش آموزان ومردم شهید پرور شهرستان در راهپیمایی روز تاریخی 13 آبان شد.

به گزارشهزار ماسوله، نائب رئیس شورای اسلامی شهر پاوه در گفتگویی با خبرنگار ما با اشاره به سه واقعه مهم تاریخی تبعید امام راحل، روز دانش آموز و تسخیر لانه جاسوسی آمریکا توسط دانشجویان گفت: دانش آموزان و دانشجویان در 13 آبان با اتحاد و انسجام در مقابل دسیسه‌های رژیم طاغوتی ایستادند و این روز نماد استکبارستیزی ملت بزرگ ایران است.

 

سید آزاد حسینی افزود:13 آبان ماه در حافظه تاریخی ملت بزرگ کشور، نقطه عطفی در جهت سرعت بخشیدن به بالندگی انقلاب اسلامی است و در همین راستا نیز ملت شهید پرور پاوه همراه با دیگر مردم ایران  در این روز، همچنان آمریکا را دشمن بزرگ خود می دانند.

 

وی گفت: جامعه دانشگاهی و دانش آموزی شهرستان پاوه در جبهه علم و دانش و در جهت تداوم راه امام و شهیدان و در حفظ ارزشهای انقلاب و آرمان های بلند و رفیع رهبر فقید و کبیر انقلاب اسلامی ایران ، حرکت می کنند.

 

وی در پایان ضمن گرامی داشت یاد و خاطره شهدای هشتم آبان پاوه گفت:از اقشار مختلف مردم به ویژه دانشگاهیان و دانش آموزان و فرهنگیان نیز دعوت به عمل می آید، با حضور پرشور و حماسی خود در روز 13 آبان، همچون گذشته، بار دیگر با ارزشها و آرمان های انقلاب اسلامی، تجدید میثاق بکنند.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد