مدیر آموزش وپرورش پاوه خبر داد:

مشارکت 350 میلیون تومانی اولیاء به مدارس سطح شهرستان

سرویس: اجتماعیکد خبر: 295226|17:31 - 1395/08/15
نسخه چاپی
مشارکت 350 میلیون تومانی اولیاء به مدارس سطح شهرستان
مدیر آموزش و پرورش پاوه در همایش روسای انجمن اولیاء ومربیان مدارس در محل دبیریستان متوسطه اول حضرت خدیجه از مشارکت 350 میلیون تومانی اولیاء به مدارس سطح شهرستان خبر داد.

به گزارشهزار ماسوله، مدیر آموزش و پرورش پاوه در اولین همایش روسای انجمن اولیاء ومربیان مدارس و با اشاره به خطرات پیش روی دانش آموزان عنوان کرد : دانش آموزان از مسیر خانه تا مدرسه با 63 خطر تهدید می شوند که بیشتر خطرها با رعایت تمامی استانداردها برطرف شده اما چند مورد باقی می ماند که امروزه به عنوان آسیب و آفت مطرح است و هیچ وقت خانواده یا آموزش و پرورش به تنهایی نمی تواند با آن ها مقابله کند.

 

مختار برزگر فرد خرد جمعی و هم اندیشی را حلال آسیب های اجتماعی دانست و با تاکید بر اینکه معلمان و دانش آموزان رگ و مویرگ جامعه ما هستند درنتیجه تعامل و همکاری بین اولیاء و مدارس بیش از پیش احساس می شود.

 

وی با اشاره به اینکه جامعه فرهنگی جامعه ای است که برای دانایی هزینه می کند، افزود: مردم شهرستان پاوه همواره به فرهنگی بودن شهره عام و خاص بوده اند و در این راستا مشارکت شهروندان در فعالیت های فرهنگی و عام المنفعه ثابت شده و هزینه 7 برابری اولیاء نسبت به مدیریت برای مدارس شاهد این ادعاست.

 

وی یکی از معضلات جامعه بویژه قشر دانش آموز را گم شدن شب و نداشتن زمان مشخصی برای خواب عنوان کرد و گفت: مدیریت منزل، مثل سال های گذشته و مشخص کردن ساعت مشخصی برای خواب راهکار حل این مشکل می باشد.

 

مختار برزگرفرد با تاکید بر اینکه امروزه استفاده از رسانه و موبایل محدود به سن خاصی نیست افزود: در سال های گذشته موبایل در دست افراد خاصی بود اما امروزه همه بچه ها گوشی دارند و تحقیقات نشان داده است استفاده گوشی برای بچه های زیر 6 سال آسیب زا وآفت زا است درنتیجه اولیاء محترم باید این مورد را حتما در کنترل و مدیریت خود داشته باشندومدیریت استفاده از رسانه را نهادینه وکانالیزه نمایند.

 

وی اولیاء را بازوی توانمند برای آموزش و پرورش معرفی کرد و گفت: هر اندازه تعامل و همکاری آنان با آموزش  و پرورش بیشتر باشد بهتر و سریع تر اهداف آموزش و پرورشی ترسیم شده برای دانش آموزان محقق می شود.

 

مدیر آموزش و پرورش پاوه با تقدیر از مشارکت و تعامل مثبت اولیاء با مدارس خواستار همراهی بیشتر آنان با مجموعه آموزش و پرورش شهرستان در سال تحصیلی جاری شد.

 

گفتنی است در پایان این نشست جمعی از اولیاء پیشنهادها و مطالب خود را در راستای حل مشکلات دانش آموزان و مدارس بیان نمودند و با تاکید براینکه همچنان ما حامی و پشتیبان مدارس می باشیم .

در خاتمه 6 نفر از آنان به شرح ذیل بصورت داوطلبانه به عنوان نمایندگان انجمن و اولیاء شهرستان آمادگی خود را اعلام نمودند.

1- طاهر ولدبیگی 2- دکتر فاروق سلیمی 3- کامران سعدالهی 4- ماموستا فتح الله حسین زاده 5- لطیف علیمرادی 6 –فرمیسک بایزیدی

 

 

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد