برگزاری آیین تقدیر از سوادآموزان نهضت سوادآموزی تحت پوشش کمیته امداد امام (ره) باینگان/ عکس

سرویس: اجتماعیکد خبر: 295279|21:01 - 1395/08/23
نسخه چاپی
برگزاری آیین تقدیر از سوادآموزان نهضت سوادآموزی تحت پوشش کمیته امداد امام (ره) باینگان/ عکس
از سواد آموزان دوره انتقال نهضت سوادآموزی تحت پوشش کمیته امداد امام (ره) باینگان تقدیر شد.

به گزارشهزار ماسوله، به نقل از آوای باینگان با حضور رییس کمیته امداد امام (ره) شهرستان پاوه و رییس اداره آموزش و پرورش منطقه باینگان از سواد آموزان دوره انتقال نهضت سوادآموزی تحت پوشش کمیته امداد امام (ره) باینگان تقدیر بعمل آمد.

 

ابراهیم یوسفی رییس کمیته امداد امام (ره) باینگان گفت: این مراسم به جهت تقدیر و تشکر از سوادآموزانی است که سنت نبوی را احیا نموده اند و هر فردی بتواند سنتی از سنت های پیامبر اسلام را زنده کند هم جایگاه و هم اجر بخصوص دارد.


ایشان در ادامه گفت: هر فردی بی سوادی که با سواد می شود به مانند این است از یک دنیای تاریک وارد یک دنیای روشن شده باشد و دید و نگرش وی به دنیا تغییر پیدا خواهد کرد.


لقمان انفرادی مدیر کمیته امداد امام (ره) پاوه گفت: کمیته امداد بعنوان یکی از بزرگترین نهادهای تاثیر گذار و حمایتی در کل کشور به تمام روستا ها و خانواده های مستضعف ورود پیدا کرده است و بیشترین خدمات را در زمینه های مختلف اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی و معیشتی به خانواده های تحت پوشش ارائه می نماید.


وی افزود: کمیته امداد امام (ره) در بحث اقتصادی خانواده ها نسبت به ایجاد شغل، حرفه یابی و آموزش اقدامات موثر و اساسی برای خانوار های تحت پوشش انجام می دهد و تسهیلاتی جهت اشتغالزایی پرداخت می نماید.


انفرادی در ادامه گفت: در بحث فرهنگی نیز کمیته امداد امام (ره) حداقل با 30 سرفصل کاری  که شامل برگزاری اردو، کانون، کلاس تقویتی، آموزش قرآن، کلاس خیاطی و مسائلی که برای ارتقاء سطح فرهنگی خانوده ها نیاز باشد اقدام میکند.


مدیر کمیته امداد امام (ره) پاوه افزود: در بحث حمایتی نیز کمیته امداد شهرستان پاوه بصورت ماهیانه مبلغی در حدود 165 میلیون تومان مستمری به 2800 خانوار تحت پوشش خود پرداخت می کند که این مبالغ حداقل 52 هزار تومان و حداکثر 100 هزار تومان می باشد.


ایشان در پایان گفت مراسم امروز به پاس تقدیر و تشکر از تلاشهای سوادآموزان تحت پوشش این اداره و همچنین قدردانی از زحمات خانم هاجر خدری و خانم کوثر رستمی از آموزش دهندگان دوره انتقال نهضت سوادآموزی بخش باینگان که در این زمینه زحمات زیادی را متقبل شده اند برگزار شده است.


حبیب الله مستوفی رییس اداره آموزش و پرورش منطقه باینگان در این مراسم گفت: ما پیرو دینی هستیم که یادگیری سواد را مختص به زمان خاصی قرار نداده و همیشه به یادگیری علم تاکید کرده است و باسواد شدن یک وظیفه است و در این زمینه پیامبر اسلام نیز فرموده است که برای یافتن علم به دنبال آن بروید حتی اگر در چین باشد.


وی در ادامه از اداره کمیته امداد امام (ره) باینگان به جهت برگزاری این مراسم تقدیر و تشکر بعمل آورد.


در پایان نیز از 15 نفر سوادآموز تحت پوشش کمیته امداد امام (ره) باینگان با اهدا لوح و کارت هدیه تقدیر بعمل آمد.

 

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد