تخصیص بیش از 15 میلیارد ریال اعتبار برای عمران و توسعه شهر پاوه

سرویس: اجتماعیکد خبر: 295290|16:48 - 1395/08/25
نسخه چاپی
تخصیص بیش از 15 میلیارد ریال اعتبار برای عمران و توسعه شهر پاوه
فرماندار پاوه گفت: به منظور عمران و توسعه شهر پاوه بیش از 15 میلیارد ریال اعتبار به شهرداری این شهر اختصاص یافت.

به گزارشهزار ماسوله، به نقل از ایرنا پرویز ایده پور دوشنبه شب در نشست بررسی مسایل و مشکلات شهر پاوه اظهار امیدواری کرد: شهرداری و شورای اسلامی شهر با هم افزایی بیشتر و برنامه ریزی دقیق بتوانند بسیاری از مسایل و مشکلات شهری را مرتفع نمایند.


وی اعضای شورای اسلامی شهر را به اجتناب از پرداختن به حاشیه ها و مسایل غیرمرتبط توصیه کرد و از آنان خواست با عمل به وظایف قانونی خود به عمران و توسعه شهری و حفظ و ارتقای جایگاه شورا کمک کنند.


فرماندار پاوه با انتقاد شدید از وضعیت ورودی شهر پاوه و بی توجهی شهرداری و راه و شهرسازی به ساماندهی این نقطه مهم شهر، از الحاق روستاهای دوریسان، چورژی و سرکران به شهر پاوه خبر داد.


وی افزود: کار الحاق این روستاها به شهر پاوه به لحاظ تقسیمات کشوری انجام شده و شهرداری پاوه باید پیگیر اجرای ماده 99 و استیفای حقوق شهرداری وفق همین قانون باشد.


فرماندار پاوه از عملکرد ضعیف پلیس ساختمان شهرداری پاوه و برخورد با ساخت و سازهای غیرمجاز و غیرقانونی نیز انتقاد کرد و بر تقویت این بخش مهم شهرداری و فعالیت چشمگیر آن تأکید کرد.


ایده پور همچنین از اختصاص مبلغ 410 میلیارد ریال اعتبار از محل سفر رییس جمهوری و هیات دولت به استان کرمانشاه به شهرستان پاوه خبر داد و گفت: این مبلغ بطور صدرصد تخصیص داده می شود.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد