سرهنگ بهشتی راد:

رمز موفقیت بسیج در مردمی بودن آن است/بسیج در عرصه های مختلف نظام کارآمدی خود را ثابت کرده است

سرویس: فرهنگ و هنرکد خبر: 295323|10:36 - 1395/09/03
نسخه چاپی
رمز موفقیت بسیج در مردمی بودن آن است/بسیج در عرصه های مختلف نظام کارآمدی خود را ثابت کرده است
فرمانده سپاه ناحیه پاوه گفت: بسیج به عنوان یکی از دستاوردهای بزرگ انقلاب به شمار می رود چرا که این نهاد علاوه بر آنکه در عرصه های داخلی و برنامه ها فعالیت دارد بلکه در زمینه های فرهنگی هم در فرای مرزها با دشمن مقابله می کند.

به گزارشهزار ماسوله، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه پاوه در گفتگویی با خبرنگار ما اظهار داشت: پنجم آذر یادآور آور فرمان تاریخی امام خمینی(ره) مبنی بر تشکیل بسیج مستضعفین پس از پیروزی انقلاب اسلامی و قطع دست استکبار است.

 

سرهنگ بهشتی راد افزود: پس از آن بسیج نهادی مردمی و مکتبی فراگیر شد و نقش مهمی را در دفاع از حریم اسلام و انقلاب به عهده گرفت.

 

وی گفت: بسیج به عنوان یکی از دستاوردهای بزرگ انقلاب به شمار می رود چرا که این نهاد علاوه بر آنکه در عرصه های داخلی و برنامه ها فعالیت دارد بلکه در زمینه های فرهنگی هم در فرای مرزها با دشمن مقابله می کند.

 

فرمانده سپاه ناحیه پاوه نقش بسیج را در دوران تداوم انقلاب در عرصه های فرهنگی، سیاسی، امنیتی و پیشرفت های علمی غیر قابل انکار دانست و گفت: هفته بسیج فرصت مغتنمی است تا این نهاد مردمی گزارشی از عملکردها و فعالیتها را در عرصه های مختلف برای عموم مردم بازگو کند.

 

سرهنگ بهشتی راد با اشاره به فعالیتهای انجام گرفته در زمینه های مختلف ناحیه مقاومت بسیج سپاه پاوه گفت: برپایی پایگاههای فرهنگی در پارک شهید کاظمی برای عموم مردم، بیش از 50 برنامه بصیرتی و سیاسی در مدارس و مساجد، نشست های همایش سبک زندگی، برگزاری ایام الله و راهپیمایی ها، همایش ائمه جمعه و جماعات، سرکشی از علما و روحانیون وبرنامه های مبارزه با ماهواره و شبکه های اجتماعی از جمله اقدامات فرهنگی صورت گرفته می باشد.

 

وی گفت: در بحث بسیج سازندگی نیز سالانه بیش از یک میلیارد تومان تسهیلات را در عرصه های مختلف اقتصاد مقاومتی و صنایع تبدیلی جهت اشتغال به مردم ارائه داده ایم که در سال جاری نیز تاکنون بیش از 500 میلیون تومان از این تسهیلات را برای اشتغال 43 نفر پرداخت کرده ایم.

 

وی افزود: اردوهای جهادی هفت روزه در سطح شهرستان در سال جاری به تعداد 160 نفر در 4 اردو، اردوهای هجرت دانش آموزی در قالب رنگ آمیزی در سطح مدارس به تعداد 210 نفر دانش آموز در 23 مدرسه در سال جاری و بسیاری از موارد دیگر که هر ساله انجام می شود، از جمله اقدامات بسیج سازندگی نیز می باشد.

 

وی ادامه داد: در بحث اردوهای راهیان نور در شهرستان پاوه علاوه بر آنکه ما هر ساله داشن آموزان زیادی را به مناطق عملیاتی غرب اعزام خواهیم کرد، یادمان شهدای پاوه در سال پذیرای بیش از 80 هزار نفر دانش آموز از سراسر کشور در قالب اردوی راهیان نور می باشد.

 

وی گفت: برگزاری سالانه رزمایش الی بیت المقدس ، برگزاری میدان تیر و ارتقاء سطح آمادگی جسمانی، راهپیمایی های تاکتیکی گردانها و برگزاری دوره های عادی به فعال نیز از اقداماتی است که در عملیات این ناحیه اجرا گردیده است.

 

سرهنگ بهشتی در پایان برگزاری همایش پیاده‌روی در مناسبت‌های مختلف، برگزاری همایش بسیجیان به مناسبت هفته دفاع مقدس و برگزاری همایش هیئت‌های ورزشی در طول سال را از جمله برنامه‌هایی عنوان کرد که در بخش همگانی توسط تربیت‌بدنی سپاه ناحیه پاوه اجرا شده است.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد