در پی سخنان اخیر ماموستا قادری در نماز جمعه پاوه؛

اهالی روستای میرعبدلی از امام جمعه پاوه تقدیر و تشکر کردند

سرویس: صرفا جهت اطلاعکد خبر: 295478|11:48 - 1395/10/04
نسخه چاپی
 اهالی روستای میرعبدلی از امام جمعه پاوه  تقدیر و تشکر کردند
در پی سخنان اخیر ماموستا قادری در نماز جمعه پاوه ، اهالی روستای میرعبدلی از امام جمعه پاوه تقدیر و تشکر کردند.

به گزارشهزار ماسوله، رئیس شورای روستای میرعبدلی در گفتگویی با خبرنگار ما اظهار کرد: در پی وقوع قتل دختر 22 ساله این روستا، بازتاب گسترده ای را در رسانه ها به دنبال داشت.

 

مناف احمدی با اظهار تاسف و تسلیت از این واقعه افزود: گروهی و یا جماعتی بدلیل آنکه این واقعه در روستای میرعبدلی به وقوع پیوسته است را به اشکالی خارج از محدوده شهرستان اعلام کردند و گفتند که میرعبدلی جزء پاوه نیست و نباید با نام این شهرستان تمام می شد.

 

وی با بیان اینکه تعدادی ازاساتید بزرگوار پاوه در این روستا تدریس میکنند گفت: تعدادی ازجوانان عزیز ما نیز در زمان جنگ در شهرهای پاوه به درجه شهادت رسیده اند.

 

وی گفت:اهالی روستای میرعبدلی هم از جناب حاج ماموستا ملا قادر قادری به جهت شفاف سازي موضوع در نماز جمعه  و روشن نمودن قضیه و اظهار ناراحتی و دغدغه ایشان، تقدیر و تشکر ویژه ای دارند.

 

وی ادامه داد: با كمال تعجب اين خبر نیز در سایت های کرمانشاه به صورت گسترده انعکاس یافت همچنان که ماموستا قادری هم در خطبه هاي نماز جمعه پاوه اشاره فرمودند، همین سایت ها در انتشار چنین قتل هایی در دیگر شهرستان های استان، به ساده از کنار آن می گذرند.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد