برگزاری برنامه شبی با شعر و موسیقی در پاوه

سرویس: اجتماعیکد خبر: 295506|16:04 - 1395/10/11
نسخه چاپی
برگزاری برنامه شبی با شعر و موسیقی در پاوه
برنامه فرهنگی و هنری “شه‌وه‌‌ ده‌نگ” با دکلمه اشعاری منتخب از شاعران منطقه با استقبال و حضور پرشور علاقمندان به شعر و موسیقی در پاوه برگزار شد.

به گزارشهزار ماسوله، مسئول دفتر انجمن موسیقی پاوه در خصوص برگزاری این برنامه به خبرنگار ما گفت: موسیقی تراوش احساسات و اندیشه های آدمی و مبین حالات درونی اوست و شعر زبان اسرار دل و مخلوق عاطفه های حساس شاعر اما کیمیاگر است.

 

پیمان حسن زاده افزود: کیمیاگری که در عالم خیال با تشبیه و استعاره و مجاز و ایهام واژگان را به پرواز در می آورد.

 

وی گفت: هرگاه مویسقی و شعر با هم آمیخته شوند سفری به فراسوی خیال در معراج زیبایی ها خلق خواهند نمود که لذتش لایتناهی و شوقش وصف ناپذیر است.

 

وی ادامه داد: امروز پس از گذشت 4 سال از اجرای اخرین برنامه شبی با شعر و موسیقی و با شروع به کار انجمن موسیقی و آموزشگاه موسیقی ده نگ پاوه برآن شدیم که باری دیگر و با نگاهی تخصصی و آکادمیک به این مقوله پرداخته و هر فصل از سال با حضور نوازندگان و دکلماتورهای مختلف یادی از شاعران بزرگ این دیار و دیگر شاعران نامدار کُرد کرده و شبهای زیبایی را برای همشهریان هنردوست رقم زنیم.

 

وی در پایان ضمن تشکر از سایت هزارماسوله در این برنامه گفت: در این برنامه احسان مرادی، بابک رحیمی، مصباح محمدنیا، کیوان مساعد، لقمان خالدی، شعیب طاهایی و طارق خالدی نیا به عنوان عوامل اجرایی، پوریا فتاحی و آراس لطفی پور به عنوان صدابرداران، امید محمدی نورپرداز، بیژن خسروی عکاس و همچنین عدنان مرادی طراح دکور و بنر و دکلماتور اشعار و با نوازندگی فاضل حاتمی(نی)، محمد رشیدی نیا(تار)، اشکان نظری(سه تار) و آرمان خالدی نیا(تنبک) همراه بود.

 

گفتنی است که در تاریخ نهم و دهم دی ماه این برنامه در سالن ارشاد اسلامی پاوه برگزار شد.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد