دبیر شورای روحانیت روانسر:

حامی نماینده مردم اورامانات تا تحقق اصلی ترین نیازهای مردم هستیم

سرویس: صرفا جهت اطلاعکد خبر: 295517|17:08 - 1395/10/14
نسخه چاپی
حامی نماینده مردم اورامانات تا تحقق اصلی ترین نیازهای مردم هستیم
دبیر شورای روحانیت روانسر گفت: بی شک هیچ کوتاهی و قصوری از جانب هیچ مسئولی قابل قبول نمی باشد و ما هم به نوبه خود حامی نماینده مردم اورامانات تا تحقق اصلی ترین نیازهای مردم هستیم و از وی حمایت می کنم.

به گزارشهزار ماسوله، ماموستا ملا یحیی شهبازی دبیر شورای روحانیت شهرستان روانسر  در گفت و گو با خبرنگار سراب روانسر ضمن تقدیر از شهاب نادری نماینده ی مردم پاوه و اورامانات بخاطر جسارت وی در راه تحقق خواسته های برحق مردمِ حوزه استحفاظی خود از مواضع وی حمایت نمود.

 

دبیر شورای روحانیت شهرستان روانسر با بیان اینکه نماینده بایستی نترس و شجاع باشد و بر سر نیازهای مردم تا تحقق آنها بجنگد عنوان کرد: مردم منطقه ی اورامانات مشکلات عدیده ی دارند که از بیکاری و نبود امکانات گرفته تا مشکلات مرز و ... همگی اصلی ترین نیاز این مردم شریف است که بایستی بسیار مورد توجه قرار بگیرد.

 

وی عنوان کرد: بی شک هیچ کوتاهی و قصوری از جانب هیچ مسئولی قابل قبول نمی باشد و ما هم به نوبه ی خود حامی نماینده مردم اورامانات تا تحقق اصلی ترین نیازهای مردم هستیم و از وی حمایت می کنم.

 

ماموستا ملا یحیی شهبازی در پایان از نماینده ی مردم اورامانات خواستار شد تا پیگیر موضوع بیمارستان شهرستان روانسر باشد و افزود: نبود بیمارستان در این شهرستان برای مردم روانسر مشکلات بسیاری را به وجود آورده است که امیدواریم در دستور کار نماینده قرار بگیرد و این موضوع را در مجلس مطرح نمایند.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد