در سومین روز از دهه مبارکه فجر؛

مزار شهدای پاوه غبارروبی و عطرافشانی شد

سرویس: فرهنگ و هنرکد خبر: 295675|15:29 - 1395/11/14
نسخه چاپی
مزار شهدای پاوه غبارروبی و عطرافشانی شد
در سومین روز از دهه فجر انقلاب اسلامی، مزار شهدای شهر پاوه با حضور فرماندار و برخی از مسئولین، غبار روبی و عطرافشانی شد.

به گزارشهزار ماسوله، در سومین روز از دهه فجر انقلاب اسلامی، مزار شهدای شهر پاوه با حضور فرماندار و برخی از مسئولین، غبار روبی و عطرافشانی شد.

 

در این مراسم مسئولین ضمن عطرافشانی و گلباران مزار شهدا و قرائت فاتحه ، با شهیدان برای ادامه راه آنان تجدید میثاق نمودند.

 

فرماندار شهرستان پاوه نیز در این مراسم ضمن گرامی داشت یاد و خاطره شهیدان و تبریک سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران اظهار کرد: امروز ما با یاد و خاطره دلاورمردی ها، رشادت ها و جانفشانی های شهدای انقلاب و هشت سال دفاع مقدس با آرمان های شهدا و امام (ره) تجدید پیمان خواهیم کرد.

 

پرویز ایده پور افزود: بسیار خرسندیم که که در کنار رهبران عزیزمان با حمایت مردم و در راه شهدا گام برداشته و بر می داریم.

 

وی گفت: ثمره از خود گذشتگی های این شهیدان عزیز، نظام جمهوری اسلامی است که در دنیا به عنوان یگانه حکومت در مقابل تمامی کشورهای استکبار ایستاده است که نماد استقلال این مملکت ، همین شهدا هستند.

 

فرمانده سپاه ناحیه پاوه نیز در سخنانی اظهار کرد: زیارت مزار شهدا، تجدید پیمان دوباره با آرمان های شهدا و زنده نگهداشتن یاد و خاطره آنها است.

 

سرهنگ بهشتی راد ضمن تبریک سالروز بهار 39 مین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در سخنانی از مقام شامخ شهیدان تجلیل و یاد و خاطره دلاورمردی ها، رشادت ها و جانفشانی های شهدای این شهرستان را گرامی داشتند.

 

در ادامه مسئولین هم در راستای دلجویی از خانواده شهدا، با حضور در منازل آنان، به امورات و مشکلات آنان رسیدگی کردند.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد