به دلیل استقبال کم نظیر مردم/

برنامه ی ده نگ و شانو در پاوه یک شب دیگر تمدید گردید

سرویس: اجتماعیکد خبر: 295679|01:32 - 1395/11/15
نسخه چاپی
برنامه ی ده نگ و شانو در پاوه یک شب دیگر تمدید گردید
به دلیل استقبال کم نظیر مردم از برنامه ی ده نگ و شانو یک شب دیگر این برنامه تمدید شد.

به گزارشهزار ماسوله، جنگ هنری انجمن موسیقی و انجمن نمایش پاوه با استفاده از پتانسل های بومی ،با حضور نوازندگان و بازیگران فعال هنری در سالهای اخیر با استقبال خوب مردم در سالن اداره ارشاد اسلامی از روز 12 بهمن ماه تا روز 15 برگزار می شود.

 

در اولین قسمت از این برنامه ، گروه انجمن موسیقی با نوازندگی آقایان پوریافتاحی (پیانو..کیبورد)،زانیار موسی زاده (دیوان ...تار)،شعیب طاهایی(گیتار)و با صدای ابراهیم احمدی و پوریا محمدی بر روی سن می رود.

 

پس از آن گروه تئاتر شانو انجمن نمایش پاوه، نمایشنامه ای طنز به نویسندگی و کارگردانی آقای معتصم شافعی با بازیگری آقایانآوات ازنب،راشد احمدی،شاهین زبانگهر و اردشیر منوچهریاجرا می شود.

 

نمایشنامه«موشاعیره»که به زبان هورامی به روی صحنه می رود،با درون مایه طنز سعی دارد به موضوعات و مشکلات روزمره جامعه در قالب شعر و نظم بپردازد. همچنین با شخصیت پردازی کاراکترها و دیالوگ های طنز سعی دارد تا در این میان به زندگی مفرح و پر از شوخی چند نفر از فعالین فرهنگی دنیای کلاسیک و مدرن و سنتی،در قالب مشاعره و شعرهای طنز را به اجراء بگذارد.

 

در بطن این طنز زیبا شکاف در بین جامعه ادبی شهرستان پاوه را می توان حس کرد در جایی که دو شاعر تحمل کنار هم بودن را ندارند و در صدد حذف یکدیگر با ادبیات خاص هستند و نبود رقابت و گفتمان سالم را در جامعه ادبی شهرستان به نوعی به تصویر می کشند.

 

مسئول دفتر انجمن موسیقی در این باره به خبرنگار ما گفت: این برنامه در چهار شب متوالی از تاریخ ۱۲ لغایت ۱۵ بهمن ماه راس ساعت ۲۰ در سالن آمفی تئاتر اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی به روی صحنه می رود که هم اکنون با استقبال کم نظیر مردم یک شب دیگر تا تاریخ 16 بهمن ماه تمدید شد.

 

علاقمندان جهت تهیه بلیط می توانند بهنوشت افزار بابک رحیمی واقع در پاساژ رسولیمراجعه نموده و یا با شماره۰۹۱۸۹۳۳۱۸۰۴تماس بگیرند.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد