پیام تبریک نائب رییس شورای اسلامی شهر پاوه بمناسبت ولادت حضرت زینب (س) و روز پرستار

سرویس: فرهنگ و هنرکد خبر: 295680|19:03 - 1395/11/15
نسخه چاپی
پیام تبریک نائب رییس شورای اسلامی شهر پاوه  بمناسبت ولادت حضرت زینب (س) و روز پرستار
نائب رییس شورای اسلامی شهر پاوه بمناسبت ولادت حضرت زینب (س) و روز پرستار پیام تبریکی را ارسال نموده است که در متن خواهد آمد.

به گزارشهزار ماسوله، نائب رییس شورای اسلامی شهر پاوه  بمناسبت ولادت حضرت زینب (س) و روز پرستار پیام تبریکی را ارسال نموده است که در ذیل خواهد آمد.

 

بسمه تعالی


«پرستاران، دردآشنایان همه بیماران و از کار افتادگان هستند، مونس لحظه‏ های درد و رنج انسان‌هایی هستند که نیاز به مونس و پرستار دارند.»


مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی)
پرستاری هنر ترسیم لبخند بر چهره بیماران است و پرستار انسان وارسته ایست که با صبر، عشق و ایثار، با بهره‌گیری از دانش و تجربه  و عطوفت و مهربانی، بیماران را در مسیر بازیابی سلامت و تندرستی همراهی می نماید. سنگ بنای حرفه مقدس پرستاری بر پایه مهرورزی، کمک و یاری به بیماران و انسان های دردمند بنا گردیده است.

 

پانزدهم بهمن ماه مصادف با پنجم جمادی الاول، ولادت حضرت زینب (س) و روز پرستار نامگذاری شده است ، اینجانب نیز به نمایندگی از مردم شهر پاوه  ضمن گرامیداشت این روز خجسته وتبریک به مدیریت محترم شبکه ، ریاست بیمارستان و  تمام پرستاران دلسوز شهرمان ، از تلاش های این عزیزان عرصه پرستاری و مراقبت از بیماران  در هر شرایط زمانی و مکانی با داشتن مشکلات پیش رو ازجمله:


ساعات کار بالا
کار در شب
کار در روزهای تعطیل
ارتباط مداوم با رنج بیماران و گاهی مرگ ومیر آنها  
خطر ابتلا به بیماریهای عفونی و خطرناک
و مهمتر از همه نبود امکانات مورد انتظار
 قدردانی نموده، از پروردگار متعال برای  شمابزرگوران آرزوی سلامتی و موفقیت مسئلت می‌نمایم.

 


سید آزاد حسینی
95/11/15

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد