مدیر آبفای پاوه خبر داد؛

قطع وافت فشار آب در محله زمین شهری پاوه

سرویس: اجتماعیکد خبر: 295692|20:04 - 1395/11/18
نسخه چاپی
قطع وافت فشار آب در محله زمین شهری پاوه
مدیر آبفای شهری پاوه گفت: به علت تراکم تعداد شکستگی ها و مصرف بیش از حد معمول شهروندان که آنهم ناشی از آفتابی بودن هوا و شستشو و نظافت گسترده در سطح شهر صورت گرفت، متاسفانه امروز شاهد افت فشار در محلات زمین شهری بودیم.

به گزارشهزار ماسوله، مدیر آبفای شهری پاوه گفت: به علت تراکم تعداد شکستگی ها و مصرف بیش از حد معمول شهروندان که آنهم ناشی از آفتابی بودن هوا و شستشو و نظافت گسترده در سطح شهر صورت گرفت، متاسفانه علیرغم اطلاع رسانی قبلی مبنی بر کاهش منابع آب امروز شاهد افت فشار در محلات زمین شهری بودیم.

 

مرادی اظهار داشت: مدیریت مصرف وهمچنین صرفه جویی شهروندان محترم باعث خواهد شد هم مدت زمان بیشتری از آب برخوردار شوند وهم به نقاط مرتفع شهر بویژه تپه کوله که با قطعی و افت فشار بیشتری مواجه است آب برسد.

 

وی با اشاره به اینکه  این مشکل در روزهای آتی حل خواهد شد، ادامه داد و افزود: اعمال محدودیت در توزیع  آب و همچنین بستن خروجی مخازن طبق برنامه زمانبندی اعلام شده بوده و تغییری در آن بوجود نیامده است.

 

مدیرامور آب وفاضلاب پاوه بار دیگر از  شهروندان ارجمند درخواست نمود که با مصرف صحیح آب، از مصارف غیر ضروری اجتناب کنند و ما را در امر توزیع  آب یاری دهند تا سایر همشهریانی که با کمبود آب مواجه هستند از آب مورد نیاز برخوردار شوند.

 

همچنین وی در بخش دیگری از سخنان خود به خبرنگار ما گفت: بدلیل شکستگی خط اصلی شبکه آب خیابان کمربندی آب  بخشی از مشترکان در چند روز قبل قطع شد.

 

سالم مرادی گفت: با وقوع این حادثه نیروهای تلاشگر آب و فاضلاب از همان دقایق اولیه به محل اعزام شدند تا نسبت به  تعمیر ومرمت خط لوله 200میلیمتری فولادی بموقع اقدام کنند.

 

مرادی‌ اظهارداشت: خط‌ مذکور حدود ۴۰ درصد آب مصرفی زون میانی شهر پاوه را تامین می کند.

 

وی گفت: حجم بسیار زیادی آب با فشار بالا در داخل این خط اصلی وتخلیه آن. عمق بیش ازحد وهمچنین برودت وسرما زیاد باعث شده مقداری در انجام تعمیرات وقفه ای ایجاد شود .

 

مدیر امورآب وفاضلاب شهرپاوه افزود : پس تخلیه وپاکسازی‌ خط حادثه دیده عملیات تعمیروجوشکاری بر روی آن شروع شد.

 

وی گفت: قرار گرفتن خط اصلی در خیابان پرتردد که مسیراصلی گردشگری شهر پاوه می باشد مشکلاتی را فراهم آورده است که همکاران ماباتلاش وکوشش فروان نسبت به رفع این حادثه اقدام کردند‌.

 

مدیرامور آبفا پاوه اظهارداشت: بلافاصله پس از تعمیراین خط‌ آب را وارد شبکه توزیع ودر اختیار شهروندان قرارگرفت .

 

مرادی ازشهروندان درخواست کرد درهنگام بروز حادثه بر روی شبکه های توزیع وخطوط انتقال وبدنبال آن قطع آب باصبر وبردباری مارا در انجام وظایف همراهی‌ کنند که بتوانیم در اسرع وقت این مشکل را برطرف کنیم .

 

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد