در راستای ادامه طرح توانمندسازی مهارتی روستایی؛

نشست بررسی نیاز سنجی اولیه روستای شمشیر برگزار شد

سرویس: اجتماعیکد خبر: 295833|16:57 - 1395/12/19
نسخه چاپی
نشست بررسی نیاز سنجی اولیه روستای شمشیر برگزار شد
در راستای ادامه طرح توانمندسازی مهارتی روستایی جلسه ای بمنظور بررسی نیاز سنجی اولیه صورت گرفته در محل دهیاری روستای شمشیر و با حضور روسای دستگاه های مرتبط برگزار شد.

به گزارشهزار ماسوله، در راستای ادامه طرح توانمندسازی مهارتی روستایی جلسه ای بمنظور بررسی نیاز سنجی اولیه صورت گرفته در محل دهیاری روستای شمشیر و با حضور روسای دستگاه های مرتبط برگزار شد.

 

در این نشست برنامه های کارآفرینی تهیه شده با همکاری فنی و حرفه‌ای، مجتمع آموزشی مولوی و گروه آتوورگه  که در مدت نزدیک دوماه در روستاهای شمشیر، دشه،و مزیدی انجام گرفته مورد بحث و بررسی قرار گرفت

 

همچنین در این جلسه کلیه ادارات شرکت کننده شهرستان در جلسه آمادگی مجموعه خود با طرح را اعلام و رشته های درخواستی از طرف مردم روستای شمشیر را در ادامه مورد بحث و بررسی قرار دادند.

 

 موانع و مزایا و معایب طرح به صورت رو در رو با نمایندگان هر طرح مورد بررسی قرار گرفت و در نهایت موارد ذیل جهت پیگیری و اجرا توافق گردید:  


1- ایجاد بازارچه دایمی روستا منطقه در این روستا
 2_ ایجاد کارگاه خیاطی جهت اجرای آموزش محلی دوزی کردی و مانتو وکتور و شلوار
3 _ ایجاد کارگاه آموزشی و تولیدی گیوه مردانه و زنانه
4 _ ایجادکارگاه آموزشی و تولیدی صنایع چوب


ومقرر گردید نیازسنجی راه اندازی سایر رشته های آموزشی در کمترین زمان ممکن  با همکاری دستگاه های اجرایی ومردم روستا صورت گیرد.


کلیه  متقاضیان آموزش مهارتی با برنامه ریزی فنی و حرفه‌ای شهرستان پاوه  و همکاری مجتمع آموزشی مولوی، آموزش های مقدماتی و پیشرفته مبتنی بر بازار را فرا خواهند گرفت و به آنها گواهینامه هوشمند بین‌المللی فنی و حرفه‌ای اعطا خواهد گردید.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد