گرامی داشت سی و هشتمین سالگرد تاسیس کمیته امداد در نماز جمعه بانه وره

سرویس: فرهنگ و هنرکد خبر: 295846|22:16 - 1395/12/21
نسخه چاپی
گرامی داشت سی و هشتمین سالگرد تاسیس کمیته امداد در نماز جمعه بانه وره
رئیس کمیته امداد باینگان گفت: خدمات و برکات این نهاد انقلابی پس از چندین دهه، اکنون به نیازمندان در منطقه محروم باینگان همچنان ادامه دارد.

به گزارشهزار ماسوله، رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) باینگان در جمع نماز گزاران نماز جمعه شهر بانه وره این هفته، ضمن گرامیداشت سالگرد تأسیس کمیته امداد اظهار داشت: خدمات و برکات این نهاد انقلابی پس از چندین دهه، اکنون به نیازمندان در منطقه محروم باینگان همچنان ادامه دارد.

 

ابراهیم یوسفی در ادامه با ارائه گزارش فعالیت چند ماهه سال جاری در بخش های مختلف در بخش باینگان گفت: اشتغال زائی و خودکفائی خانوار های تحت پوشش این نهاد همواره در اولویت قرار بوده است و با ارائه تسهیلات در جهت اشتغالزایی این افراد، تلاش شده است.

 

وی گفت: حمایت تحصیلی از دانش آموزان ، دانشجویان و تامین بخشی از جهیزیه نو عروسان ، تعمیرات جزئی وکلی و ساخت مسکن در مناطق محروم و کمک معیشت ماهیانه به خانوارهای تحت پوشش از دیگر خدماتی است که این نهاد ارائه می دهد.

 

وی در پایان خاطر نشان کرد: اعطا وام های بی بهره کارگشائی در رفع مشکلات معیشت و مساعدت درمانی و فرهنگی و مشاوره ای  وبسیاری از خدمات دیگر این نهاد است.

 

یوسفی ، جذب قریب به 3میلیارد تومان اعتبار برای رفع محرومیت را برای نیازمندان در منطقه محروم، ناکافی عنوان کرد و بر مشارکت مردمی و همراهی آحاد مردم خیر با کمیته امداد باینگان تأکید نمود.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد