گزارش تصويري/حتما نگاه كنيد

مردم شهرستان پاوه 13 فروردین را در دامان طبیعت سپری کردند/روز انس با طبیعت در پاوه

سرویس: فرهنگ و هنرکد خبر: 295956|20:36 - 1396/01/13
نسخه چاپی
مردم شهرستان پاوه 13 فروردین را در دامان طبیعت سپری کردند/روز انس با طبیعت در پاوه
مردم شهرستان پاوه پس از پشت سر نهادن تعطیلات نوروزی، روز سیزدهم را با عنوان روز طبیعت، به مناطق سرسبز و طبیعت بکر این شهرستان پناه بردند.

به گزارشهزار ماسوله، اكثر مردم شهرستان پاوه به صورت خانوادگی، با آماده کردن وسایل لازم تفریحی و مواد خوراکی ، از نخستین ساعات صبح امروز به فضاهای سرسبز و طبیعی از جمله منطقه بیدمیری، سردره، شه ولخه، هیرویی ، شما و چندین مناطق سرسبز دیگر رفتند.

 

مردم هر مکان سبز و طبیعی ، همچون کنار رودخانه، زیر درختان، باغ ها و کنار جاده ها را برای در کنار هم بودن انتخاب کرده بودند.

 

در این میان استقرار میهمانان نوروزی هم در كنار مردم بومی در اطراف مزارع سرسبز و مناطق گردشگری و همچنين حرکت انبوه خودروها که بر سقف آن سبزه ها نهاده شده بود، حال و هوای خاصی به این شهرستان بخشیده بود.

 

تفرجگاه هاي شهرستان پاوه، منطقه ای بکر و سرسبز با چشمه های فراوانی هستند که برخی از انان در تمام فصول سال دارای آب می باشند و با ایجاد نهرها و رودهایی کوچک مناظر زیبایی را برای مردم به وجود اورده اند که سبب خلق چشم اندازهایی بسیار زیبا برای مسافران و گردشگران شده است.

 

در فصل بهار، این تفرجگاه ها مکانی بسیار مناسب برای تفریح و گذراندن اوقات خانواده ها در کنار طبیعت محسوب می شود.

 

اما خالي از لطف نخواهد بود، كه در اين روز كه اكثر مردم در كنار خانواده هاي خود، اين روز را در دامان طبيعت مي گذرانند، يادي هم از كساني داشته باشيم، كه روز خود را به ارائه خدمات به مردم سپري مي كردند.

 

از يك طرف مردمي كه خواهانِ در كنار هم بودن خانواده در روز طبيعت هستنتد اما به دلايل چون بيماري و يا خانه نشين شدن يكي از اعضاي خانواده، روز خود را در بيمارستان و يا منزل سپري مي كردند، و از طرف ديگر پرسنل خدوم و زحمت كش بيمارستان را خواهيم ديد، كه در اين روز ، تعداد بيشتري از نيروهاي خدمات، نسبت به روزهاي عادي، در بيمارستان به ارائه خدمات به شهروندان مشغول مي باشند.

 

اين افراد، خدمت به هم نوعان و همشهريان را بر تفريح در روز طبيعت، ترجيح داده، و به بيماراني كه امكان رفتن به دامان طبيعت را ندارند، ارائه خدمات مي دادند.

 

حضور نیروهای مختلف امدادی جمعيت هلال احمر پاوه جهت امداد رساني به مردم، نيروهاي انتظامي جهت برقراي نظم و امنيت و نيروهاي خدوم شهرداري جهت پاكسازي طبيعت از هرگونه زباله هم از ديگر گروههاي بودن كه در اين روز برای آسایش و ارامش مردم در طول مسیرها، تلاش مي كردند كه به واقع ارائه خدمات آنان نيز قابل ستایش است .

 

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد