سرهنگ ملکی در رابطه با کلاهبرداری میلیاردی در پاوه؛

تاکنون یک نفر مالباخته اقدام به شکایت در مراجع قضائی کرده است

سرویس: صرفا جهت اطلاعکد خبر: 296308|15:55 - 1396/04/17
نسخه چاپی
تاکنون یک نفر مالباخته اقدام به شکایت در مراجع قضائی کرده است
در چند روز اخیر بحث روز شهر پاوه موضوع کلاهبرداری عظیمی است که در فضای مجازی و شهر پاوه بحث روز شده است.

به گزارشهزار ماسوله، براساس شنیده ها و خبرهای دریافتی، کلاهبرداری بزرگی در شهرستان پاوه در چند روز اخیر به وقوع پیوست که نقل محافل و مجالس شده است که در این رابطه فرمانده نیروی انتظامی شهرستان پاوه در گفتگویی با خبرنگار ما با تاييد خبر فوق اظهار داشت: در این رابطه تنها یک نفر شاکی است که شکایت خود را تحویل مراجع قضایی داده است و آن هم مبلغی در حدود۲۰ میلیون تومانبوده است که رسما شکایت کرده است .

 

سرهنگ حمید رضا ملکی اقزود: شخص مذکور علاوه بر شهرستان پاوه در چند شهر ديگر نیز اقدام به کلاهبرداری کرده است و هنوز مبلغ دقیق این کلاهبرداری مشخص نیست و شاکیان این موضوع به طور رسمی در مراجع قضایی اقدام به شکایت نکرده اند.

 

وی گقت: هیج فرد دیگری در این رابطه شکایت رسمی نکرده و اگر هم موردي وجود داشته باشه در بین خود آن فرد با مالباختگان پاوه می باشد که در پوشش خرید زمین و املاک اقدام به دریافت وجه نقد و ربا و نزول از مردم کرده است.

 

وی ادامه داد: فرد متشاکی نیز ، هم اکنون در شهرستان نمی باشد و از پاوه خارج شده است.

 

وی ادامه داد: در این رابطه هم اشخاصی در شهرستان اعلام کرده اند که فرد متشاكي چندین میلیون و گاها وجه نقد میلیاردی از یک نفر را دریافت کرده است اما این افراد تاکنون شکایت خود را به مراجع قضايي اعلام نکرده اند.

 

هزارماسوله:حال باید دید چرا مالباختگان تا به این لحظه حاضر به شکایت در مراجع قضائی نشده اند. گفتنی است رسانه های محلی شهرستان روز گذشته براساس شنیده ها پرده از این کلاهبرداری برداشتند و امروز فرمانده نیروی انتظامی شهرستان پاوه این خبر را رسما تایید کرد.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد