رئیس مرکز بهداشت پاوه خبر داد:

تاکنون حدود ۲۱هزار نفر در طرح کنترل فشار خون بالا در پاوه شرکت کرده اند

سرویس: صرفا جهت اطلاعکد خبر: 297539|18:03 - 1398/03/29
نسخه چاپی
تاکنون حدود ۲۱هزار نفر در طرح کنترل فشار خون بالا در پاوه شرکت کرده اند
رئیس مرکز بهداشت پاوه گفت: از جمعیت هدف 33 هزار نفری شهر پاوه تاکنون حدود ۲۱هزار نفر افراد بالای سی سال در طرح شرکت و فشار خون آنها اندازگیری شده است

به گزارشهزار ماسوله، رئیس مرکز بهداشت شهرستان پاوه  در گفتگویی با خبرنگار ما اظهار داشت: از جمعیت هدف 33 هزار نفری شهر پاوه تاکنون حدود ۲۱هزار نفر افراد بالای سی سال در طرح شرکت و فشار خون آنها اندازگیری شده است که افراد بیمار جهت درمان و کنترل ماهانه فشارخون به مراکز خدمات جامع سلامت ارجاع و تحت نظر پزشک درمان و مراقبت خواهند شد.

 

 حشمت کریمی ضمن تشکر از اقشار مختلف مردم برای شرکت در این طرح از همشهریان عزیز خواست در فرصت باقی مانده با مراجعه به مراکز و پایگاههای سطح شهر نسبت به اندازگیری فشار خون خود اقدام نمایند.

 

وی استقبال مردم در این طرح را خوب ارزیابی کرد و گفت: با وجود آنکه شروع این طرح در پاوه از ۱۸خرداد ماه آغاز شده است ،نسبت به بقیه شهرستان های اطراف که نزدیک به یک ماه از آغاز طرح می گذرد، در رتبه های نخست قرار دارد.

 

در همین رابطه دکتر جواد محمدی پزشک مرکز شماره یک پاوه نیز ضمن تحلیل موارد ارجاع شده به مرکز نتایج طرح به شرح این نمودار اعلام کرد.

 

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد