نداشتن جاده آسفالت و قطعی خطوط تلفن ثابت از مشکلات روستای تشار پاوه

سرویس: صرفا جهت اطلاعکد خبر: 297547|23:18 - 1398/03/31
نسخه چاپی
نداشتن جاده آسفالت و قطعی خطوط تلفن ثابت از مشکلات روستای تشار پاوه
شهروندان روستای تشار پاوه در طی تماس تلفنی با این پایگاه خبری تحلیلی از نداشتن جاده آسفالت و قطعی خطوط تلفن ثابت ناراضی بودند.

به گزارشهزار ماسوله، شهروندان روستای تشار پاوه در طی تماس تلفنی با این پایگاه خبری تحلیلی از نداشتن جاده آسفالت و قطعی خطوط تلفن ثابت ناراضی بودند.

 

سروش ویسی نژاد در این باره به خبرنگار ما ضمن تبریک پست جدید به  اقای جهانبانی بخشدار جدید شهر نوسود گفت: اکنون که در این سمت و پست حساس در نقطه صفر مرزی فعالیت دارید، باید وجود مشکلات و مسائلی که جنابعالی در شرف ورد به این سمت با انها هستید، به طوری موشکافانه برخورد فرمایید.

 

وی افزود: مشکلی که سالهای زیادی مردم روستای تشار با فاصله ی اندکی که با شهر نوسود دارد، نداشتن جاده اسفالت و خاکی بودن ان است که در این فصل از سال باعث ایجاد گردوغبار و الودگی هوا برای ساکنین این روستا میشود که عاجزانه از جنابعالی خواهشمندیم مساعدتهای لازم را در این خصوص مبذول نمایید.

 

وی مشکل قطعی خطوط تلفن ثابت را از دیگر مشکلات روستا بیان کرد و گفت: ریاست محترم اداره مخابرات پاوه ما باید تا کی منتظر وعده و وعیدها باشیم تا به مسئله ی قطع خطوط تلفن ثابت روستای تشار رسیدگی کنید .

 

وی افزود: یکسال تمام قرار است به این خطوط رسیدگی شود ، لطفا کمی مسئولیت پذیر باشید.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد