زامیاد: مهم ترین ویژگی سند تحول ،برنامه بودن آن است /حسین زاده: ساماندهی تجهیزات، نیرو و فضای آموزشی اهداف اصلی پروژه مهر هستند

سرویس: فرهنگ و هنرکد خبر: 297665|19:20 - 1398/05/02
نسخه چاپی
زامیاد: مهم ترین ویژگی سند تحول ،برنامه بودن آن است /حسین زاده: ساماندهی تجهیزات، نیرو و فضای آموزشی اهداف اصلی پروژه مهر هستند
رئیس اداره آموزش و پرورش منطقه باینگان ، ساماندهی، تجهیزات، نیرو و فضای آموزشی را اهداف اصلی پروژه مهر نامید.

به گزارشهزار ماسوله، به گزارش روابط عمومی اداره آموزش و پرورش منطقه باینگان، چهارمین جلسه ی شورای آموزش و پرورش منطقه باینگان روز دوشنبه مورخ 98/04/30 در دفتر رئیس اداره برگزار گردید.

 

در ابتدای جلسه کامران حسین زاده رئیس اداره آموزش و پرورش منطقه باینگان، ضمن تشریح وضعیت پیگیری و اجرای مصوبات جلسه ی قبل، دستور جلسه را تشریح نمود.

 

حسین زاده، ساماندهی تجهیزات، نیرو و فضای آموزشی را اهداف اصلی پروژه مهر نامید.

 

دبیر شورای آموزش و پرورش منطقه باینگان، با اشاره به سند تحول بنیادین و برش های استانی و منطقه ای این سند، خواستار همکاری کلیه ی دستگاه های اجرایی سطح منطقه در اجرای این برنامه جامع گردید.

 

در ادامه جلسه ماموستا ملا حامد رحیمی امام جمعه باینگان، با اشاره به اهمیت آموزش و تربیت در جامعه اسلامی، تریبون جمعه و فضای مساجد را محیطی مطلوب جهت ترویج فرهنگ دانسته و گسترش روابط میان مدارس و مساجد را سبب گرایش جوانان به آموزه های دینی و اخلاقی دانست.

 

سپس محمدهادی زامیاد بخشدار باینگان طی سخنانی مهم ترین ویژگی سند تحول را برنامه بودن آن دانست و افزود: بخشنامه های اداری گاها وابسته به نظر اشخاص ممکن است تغییر کنند اما سند تحول برنامه محور بوده و حد اقل تا یک دهه چشم انداز روشنی پیش روی آموزش و پرورش قرار می دهد.

 

وی در ادامه ضمن اعلام حمایت حد اکثری از اجرای درست این برنامه جامع، از مجموعه آموزش و پرورش باینگان در خواست نمود در اجرای این مهم، نسبت به تهییه اهم درخواست های خود از سایر دستگاه های سطح منطقه اقدام نمایند تا ارگان های دیگر به طور جدی پیگیر تحقق اهداف عالی آموزش و پرورش باشند.

 

رئیس شورای اموزش و پرورش منطقه باینگان، ورود مراجع ذیربط به مسائل مربوط به تملک، رفع معارض و تسریع در ساخت و ساز مدارس را نکته ای مهم دانست که می بایست در صورت نیاز از طریق شورای آموزش و پرورش پیگیری شود.

 

در ادامه حضار به بحث و تبادل نظر پیرامون موارد مطروحه پرداخته و مواردی جهت اجرا به واحد های ذیزبط ابلاغ گردید.

 

 

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد