تعیین مکان جهت اجرای طرح زنده‌گیری و کنترل جمعیت سگ‌های ولگرد

سرویس: فرهنگ و هنرکد خبر: 297669|13:14 - 1398/05/03
نسخه چاپی
تعیین مکان جهت اجرای طرح زنده‌گیری و کنترل جمعیت سگ‌های ولگرد
در اجرای دستورالعمل کنترل جمعیت سگ‌های ولگرد (زنده‌گیری و عقیم‌سازی) و پیرو مذاکرات و پیگیری‌های به عمل آمده در این رابطه، با حضور معاون محترم فرماندار، شهردار پاوه، ریاست محترم منابع طبیعی، محیط زیست، دامپزشکی شهرستان و نماینده محترم شبکه بهداشت و درمان محلی جهت انجام طرح فوق با همکاری دستگاه‌های ذیربط تعیین گردید.

به گزارشهزار ماسوله، در اجرای دستورالعمل کنترل جمعیت سگ‌های ولگرد (زنده‌گیری و عقیم‌سازی) و پیرو مذاکرات و پیگیری‌های به عمل آمده در این رابطه، با حضور معاون محترم فرماندار، شهردار پاوه، ریاست محترم منابع طبیعی، محیط زیست، دامپزشکی شهرستان و نماینده محترم شبکه بهداشت و درمان محلی جهت انجام طرح فوق با همکاری دستگاه‌های ذیربط تعیین گردید.

 

از محل پیشنهادی برای اجرای پروژه از سوی منابع طبیعی شهرستان که خارج از شهر و زمین بدون معارض و با دسترسی آسان و کمترین‌ تخریب در عرصه منابع طبیعی پیشنهاد گردید .

 

در این نشست مصوب شد:

 ضمن تائید محل از سوی کلیه اعضاء توافق و هماهنگی شد
 شهرداری در خصوص تسطیح محل  و راهداری شهرستان در خصوص  تیغه زنی  جاده دسترسی اقدام‌ نمایند.
 شبکه بهداشت، دامپزشکی و بهداشت درمان ضمن اعلام‌ امکانتی که میتوانند برای اجرای طرح در اختیار شهرداری قرار دهند، آنالیز زنده گیری ، نگهداری ، عقیم سازی و رهاسازی در طبیعت را به شهرداری اعلام‌ نمایند.
شهرداری براساس آنالیز  و اعلام‌امکاناتی که در اختیار پیمانکار طرح قرار خواهد داد را به مناقصه بخش خصوصی بگذارد.

با مشخص شدن پیمانکار  شهرداری با همکاری بخشداران و شهرداران هر سه بخش و تعاونی دهیاران  بخشها فنس کشی تهیه امکانات رفاهی را در دستور کار قرار خواهد داد.

 

لذا از کلیه شهروندان تا اجرای شدن طرح به نکات دستوری  ابلاغی در سایتها از سوی شبکه بهداست ، دامپزشکی  و محیط زیست توجه ویژه داشته باشند تا سلامتی شهروندان حفظ شود و از تغذیه سگها جدا" خود داری نمایند .

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد