نشست هم اندیشی سالروز حماسه 26 مرداد پاوه برگزار شد

سرویس: اجتماعیکد خبر: 297675|17:01 - 1398/05/05
نسخه چاپی
نشست هم اندیشی سالروز حماسه 26 مرداد پاوه برگزار شد
نشست هم‌اندیشی سالروز بزرگداشت 26 مرداد ،حماسه آزادسازی شهر پاوه در سالن جلسـات فرمانـداری برگزار شد.

به گزارشهزار ماسوله، فرماندار پاوه در این نشست با گرامی داشت یاد و خاطره شهدا اظهار داشت: بحمدالله امروز با تعامل مطلوبی که در بین دستگاه‌های اداری و به‌ویژه فرمانداری و بنیاد شهید وجود دارد، به‌خوبی می‌توانیم به دنبال رفع مشکلات عزیزان ایثارگر بوده و گامی هرچند ناچیز در راستای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت برداریم.

 

پرویز ایده پور سپس به سالروز 26 مرداد و حماسه آزادسازی پاوه اشاره کرد و افزود: اگر ما هم در روز 26 مرداد بجای مدافعان انقلاب بوده و در آن صحنه حضور می‌داشتیم، قطعاً همان اقدام شجاعانه و مقابله با گروهک‌ها را سرلوحه کار خود قرار داده و باشهامت و شهادت، نقشه شوم دشمنان انقلاب را نقش بر آب می‌کردیم.

 

فرمانـدار پاوه با اشاره به گذشت چهل‌ساله عمر پربرکت انقلاب گفت: خداوند متعال در همه حال یار و مددکار این انقلاب الهی بوده و لذا دشمنان قسم‌خورده انقلاب در طول این چهل سال نتوانستند کاری از پیش ببرند و نقشه‌های شوم آنان یکی پس از دیگری نقش بر آب‌شده است.

 

وی در پایان حماسه آزادسازی پاوه را بسیار مهم و کم‌نظیر توصیف کرده و افزود: مردم شهرستان پاوه باید این روز به‌یادماندنی را برای همیشه گرامی داشته و یاد و خاطره شهدای 26 مرداد را پاس بدارند.

 

سپس فرهاد تـاوسه رئیس بنیاد نیز در سخنان کوتاهی گفت: تاریخ پرافتخار انقلاب اسلامی حاکی از مجاهدت‌ها و حماسه‌ها و رشادت‌های مردان و زنان مسلمان ایران است و نقش مردم پاوه و اورامانات در بخش‌های از حماسه‌آفرینی‌ها به‌خوبی پیدا و نمایان است و 26 مردادماه تنها گوشه‌ای از این تاریخ پرافتخار است.

 

وی پاسداشت این حماسه‌ها را در راسـتای انتقال ارزش‌های انقلاب و دفاع مقدس بسیار مهم و ارزنده دانست و بر تداوم این برنامه‌ها تأکید کرد.

 

در پایان این نشست شرکت‌کنندگان در نشست بر هرچه بهتر برگزاری یادواره 26 مرداد، دیدار و سرکشی از جامعه هدف به‌ویژه والدین شهدا، تعویض تابلوی تصاویر شهدا و چندین برنامه دیگر فرهنگی تأکید کردند.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد