مدیر آموزش و پرورش پاوه در مراسم تجلیل از ورزشکاران پاوه:

دانش آموزان ورزشکار، سفیران سلامت و نشاط در مدرسه و جامعه هستند

سرویس: فرهنگ و هنرکد خبر: 297691|21:06 - 1398/05/09
نسخه چاپی
دانش آموزان ورزشکار، سفیران سلامت و نشاط در مدرسه و جامعه هستند
مدیر آموزش و پرورش پاوه در آیین تجلیل از مدال آوران مسابقات ورزشی آموزشگاهی؛ دانش آموزان ورزشکار را، سفیران سلامت و نشاط در مدرسه و جامعه عنوان کرد.

به گزارشهزار ماسوله، مدیر آموزش و پرورش پاوه در آیین تجلیل از مدال آوران مسابقات ورزشی آموزشگاهی؛ دانش آموزان ورزشکار را، سفیران سلامت و نشاط در مدرسه و جامعه عنوان کرد.

 

مختار برزگرفرد مدیر آموزش و پرورش پاوه در در آیین تجلیل از مدال آوران مسابقات ورزشی آموزشگاهی در سال تحصیلی 98-1397 با اشاره به گسترش موج شادی و نشاط در پی انتشار هر باره خبرهای درخشش و افتخارآفرینی ورزشکاران در میادین ورزشی، نشاط آفرینی را از نقش های ویژه ورزشکاران در جامعه برشمرد.

 

مختار برزگرفرد؛ الگوگیری آحاد جامعه از ورزشکاران را از دیگر ویژگی های این قشر دانست و دانش آموزان ورزشکار را، سفیران سلامت و نشاط در مدرسه و جامعه عنوان کرد.

 

وی همچنین؛ پیروزی در عرصه رقابت های ورزشی را با رعایت قانون و اخلاق، با ارزش دانست و دانش آموزان ورزشکار را به اخلاق مداری و روحیه پهلوانی توصیه نمود.

 

مدیر آموزش و پرورش پاوه؛ با تبریک به خانواده های دانش آموزان مدال آور، از مجموعه تلاش ها و فعالیت های انجمن پشتیوان در حمایت از دانش آموزان ورزشکار، قدردانی کرد.


 
در ادامه این آیین؛ هوشیار عبداله زاده معاون فرماندار پاوه، شناسایی استعدادهای ورزشی در مدارس را با اهمیت دانست که باید در اولویت برنامه های عرصه ورزش شهرستان قرار گیرد، که با هماهنگی و همکاری بیش از پیش مجموعه نهادهای ورزشی شهرستان، میسر دانست.

 

معاون فرماندار پاوه؛ خدمات شایسته انجمن مردم نهاد پشتیوان را به عنوان بازوی حمایتی بخش ورزش در منطقه، قابل تقدیر توصیف نمود.


 
لازم به ذکر است؛ در ابتدای این آیین، علاءالدین نجمی به نمایندگی از انجمن پشتیوان، با ارائه گزارشی از فعالیت های انجمن در سال گذشته، از حمایت های مالی فرهنگیان پاوه به عنوان حامیان اصلی انجمن پشتیوان تقدیر نمود.

 

وی؛ در ادامه با ابراز گلایه از عدم حضور مسئولان تربیت بدنی شهرستان در این مراسم، ابراز امیدواری نمود؛ با برنامه ریزی دقیق و حمایت همه جانبه از پتانسیل ورزشی موجود در مدارس پاوه، شاهد کسب موفقیت های بیشتر دانش آموزان در عرصه رقابت های کشوری و بین المللی در سال های آینده باشیم.   


 
گفتنی است؛ آیین تجلیل از مدال آوران مسابقات ورزشی آموزشگاهی با حضور معاون فرماندار پاوه، مدیر، معاونان و کارشناسان آموزش و پرورش و اعضای انجمن حمایت از ورزشکاران پا.ه (پشتیوان)، با استقبال خانواده های دانش آموزان ورزشکار مدال آور مسابقات ورزشی آموزشگاه های استان، در محل سالن اجتماعات امام خمینی (ره)، با اهدای جوایز و لوح تقدیر به برگزیدگان، برگزار گردید.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد