همایش پیشگیری از طلاق عشق و تحکیم خانواده درپاوه برگزارگردید

سرویس: اجتماعیکد خبر: 298088|14:08 - 1398/10/03
نسخه چاپی
همایش پیشگیری از طلاق عشق و تحکیم خانواده  درپاوه برگزارگردید
همایش پیشگیری از طلاق ( عشق و تحکیم خانوادە) با همکاری کلینیک مشاورە هاۆڕێ جوانرود در پاوه برگزار شد.

به گزارشهزار ماسوله، همایش پیشگیری از طلاق ( عشق و تحکیم خانوادە) با همکاری کلینیک مشاورە هاۆڕێ جوانرود با مدیریت جناب آقای نبی الە مرادی و موسسە ساڕێژی هەناو با مدیریت سرکار خانم جلالی در سالن ارشاد اسلامی با حضور جمعی از همشهریان گرامی برگزار شد ، آغاز گر مراسم تلاوت آیاتی چند از کلام اللە مجید توسط قاری خوش لحن جناب آقای ازکات  بود.

 

در ادامە این برنامە کە با اجرای سرکار خانم کژال میرآبادی صورت گرفت، آقای ایدە پور فرماندار و معاون سیاسی امنیتی فرمانداری ایشان ضمن خیر مقدم بە حاضران در همایش ، بر لزوم آموزش مهارتهای پیش و پس از ازدواج ونیز اهمیت این گونە همایشها سخنانی ایراد کردند.

 

در ادامە خانم جلالی مدیر موسسە ساڕێژێ هەناو ضمن ابراز همدردی با خانوادە محترم دو جوان کولبر بە معرفی فعالیتهای این موسسە پرداخت.

 

سپس جناب آقای نبی الە مرادی کارشناس ارشد مشاورە بالینی بە ارائەی مطالبی جامع و کاربردی از مسائل و مشکلات زوجین پیش و پس از ازدواج و نیز ارائەی راهکارهای مناسب، سخنانی را ایراد فرمود. 

 

هنرمندان خانە موسیقی دەنگ با هنرنمائیشان ادامەی مراسم را بر عهدە گرفتند و سپس بە ادارات و نهادهایی کە بیشترین همکاری را در برگزاری این همایش داشتند از جملە فرمانداری ، ادارە فرهنگ و ارشاد اسلامی، ادارە ورزش و جوانان ، شهرداری و شورای اسلامی شهر، ادارە بهزیستی، لوح های تقدیر اهداء گردید.

 

 

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد