استقرار اداره دامپزشکی در باینگان پاوه ضروری است

سرویس: اجتماعیکد خبر: 298656|22:28 - 1399/05/21
نسخه چاپی
استقرار اداره دامپزشکی در باینگان پاوه ضروری است
بخشدار باینگان از توابع شهرستان پاوه گفت: به منظور تسهیل در خدمت رسانی به روستاییان این بخش، استقرار نمایندگی اداره دامپزشکی از خواسته‌های دیرینه مردم این منطقه است.

به گزارشهزار ماسوله، محمدهادی زامیاد روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا، افزود: بخش باینگان ظرفیت گسترده ای در حوزه دامداری دارد که وجود ۳۰ هزار راس دام سبک و سنگین در این بخش استقرار نمایندگی اداره دامپزشکی را ضروری کرده است.

 

وی تصریح کرد: سالانه ۲ میلیون لیتر شیر، ۱۵۳ تن گوشت قرمز، هفت تن پشم، پنج تن کشک، هشت تن روغن حیوانی و ۱۰ تن کره توسط روستاییان باینگان تولید می شود.

 

بخشدار باینگان ادامه داد: برای ایجاد نمایندگی اداره دامپزشکی در بخش باینگان مکاتبات و پیگیری های زیادی انجام شده و نیازمند همکاری بیشتر اداره کل دامپزشکی هستیم.

 

زامیاد اضافه کرد: با توجه به اجرای پروژه گازرسانی به ۹ روستای میرعبدلی، لاران علیا ، لاران سفلی ، تین، زردویی، دودان، سفید آب و لشکرگاه و افزایش تعداد مشترکین گاز ، استقرار نمایندگی اداره گاز نیز از مطالبات مردم است.

 

وی گفت: مجتمع فرهنگی هنری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی نیز در سالهای گذشته در این بخش احداث شده و اموال این مجتمع در حال فرسوده شدن است و مردم باینگان از اجرای فعالیت های فرهنگی هنری محروم هستند که انتظار می رود به طور کامل راه اندازی شود.

 

بخشدار باینگان اظهار داشت: هم اکنون ادارات و نهادهای شهرداری ، آموزش و پرورش ، کمیته امداد ، ثبت احوال ، محیط زیست ،بهزیستی ، مرکز بهداشتی و درمانی ، پایگاه فوریت های پزشکی و بانک های کشاورزی و ملی در بخش باینگان فعالیت دارند.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد