پاوه سمبل مقاومت استان کرمانشاه است+تصاویر

سرویس: فرهنگ و هنرکد خبر: 298658|23:35 - 1399/05/23
نسخه چاپی
پاوه سمبل مقاومت استان کرمانشاه است+تصاویر
رییس دفتر نمایندگی ولی فقیه در امور اهل سنت کرمانشاه گفت: شهرستان پاوه سمبل مقاومت این استان در دوران جنگ تحمیلی و هشت سال دفاع مقدس است.

به گزارشهزار ماسوله، حجت الاسلام حجت اله فاضلی روز پنجشنبه در دیدار با تعدادی از خانواده های شهدا و جانبازان حماسه ۲۶ مرداد شهرستان پاوه به مناسبت سالروز شکست حصر پاوه در سخنانی اظهار داشت: واقعه پاوه در تاریخ انقلاب ما به قدری موثر است که روز ۲۶ مرداد ماه را روز پاوه و مقاومت اسلامی نامیده اند.

 

وی با بیان اینکه باوجود وسعت جغرافیایی کم پاوه، دریایی از خاطره و حکمت در این شهرستان نهفته است، تصریح کرد: به برکت مقاومت مردم پاوه و با همراهی شهدا تمامی فتنه ها در پاوه شکست خورد و به طور قطع اگر در واقعه پاوه پیروز نمی شدیم اتفاقات ناگواری برای نظام رقم می خورد.

 

رییس دفتر نمایندگی ولی فقیه در امور اهل سنت استان کرمانشاه ادامه داد: شهدای پاوه مقام ویژه ای نزد خداوند متعال دارند و مجاهدت های عالم نستوه و ایثارگر، ماموستا قادری امام جمعه پاوه که از ابتدای واقعه در بطن حوادث بودند هیچ گاه فراموش نخواهد شد.

 

حجت الاسلام فاضلی نظام را میراث ماندگار شهدا دانست و اضافه کرد: شهدا رمز بقا نظام هستند و با ایثار و از خودگذشتگی انقلاب و اسلام را بیمه کردند.

 

وی اظهارداشت: ماموستا قادری همرزم شهدا و همراه همیشگی خانواده شهدا است و اقدامات ارزنده وی در تداوم راه شهدا ستودنی است.

 

حجت الاسلام فاضلی با ابلاغ پیام آیت الله علما نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه عنوان داشت: قدردانی از خانواده شهدا عمل بسیار پسندیده ای است و نباید ایثارگری این عزیزان فراموش شود.

 

امام جمعه پاوه نیز گفت: مقام و ایثارگری جانبازان در جهت حراست و صیانت از انقلاب و اسلام قابل توصیف نیست.

 

ماموستا ملاقادر قادری در دیدار با خانواده شهید قاسم عبدالهی فر، به بیان خصوصیات برجسته این خانواده پرداخت وگفت:همراهی با نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و علاقه به روحانیت و دینداری از ویژگی های ارزشمند این خانواده است.

 

وی با بیان اینکه خانواده شهید عبدالهی فر در پاوه به خانواده ۱۶ شهید معروف هستند، اضافه کرد: این خانواده ۱۶ شهید را تقدیم انقلاب و اسلام کرده اند و این حرکت ارزشمند، مایه افتخار است.

 

ماموستا قادری با تقدیر از مقاومت ۴۰ ساله خانواده شهید خسروپور نیز اظهار داشت: پایبندی ۴۰ ساله به نظام و انقلاب توسط خانواده های شهدا به خصوص خانواده شهید خسروپور مایه مباهات بوده و جای تقدیر و تشکر فراوان دارد.

 

وی با تقدیر از خانواده شهید محمد نظیف غالبی نیز اظهار کرد: صبر و صلابت شما خانواده بزرگوار شهید غالبی بهترین نمونه در  ارائه عملی الگوی اخلاق و صبوری در اقشار مختلف جامعه است که شایسته تقدیر و سپاس است.

 

در این دیدارها از ایثار و صبر خانواده های ایثارگر شهیدان محمد نظیف غالبی، بسطام خسرو پور و عبدالهی فر و جانباز سرافراز زین الدین انصاری تجلیل شد.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد