مهار آتش سوزی های مراتع روستای شرکان پاوه

سرویس: اجتماعیکد خبر: 298781|11:12 - 1399/07/09
نسخه چاپی
مهار آتش سوزی های مراتع روستای شرکان پاوه
آتش سوزی های مراتع روستای شرکان پاوه مهار شد.

به گزارشهزار ماسوله، دهیار روستای شرکان در گفتگویی با خبرنگار ما اظهار داشت: آتش سوزی مراتع روستای شرکان که از عصر دیروز آغاز شده بود و در همان لحظات اولیه نیروهای مردمی روستا بعداز تلاش و مبارزه ۵ ساعته آتش مهار شد .

 

عارفی افزود: متاسفانه بعلت وزش باد شدید و شعله ور شدن مجدد آتش ساعت ۹شب با حجم زیادی از آتش سوزی ها روبرو شدیم که با وجود تلاش نیروهای مردمی اما بعلت حجم گسترده آتش و وزش باد شدید مهار حریق را سخت کرده بود.

 

وی گفت: از انجمن ژیوای پاوه و نودشه و نوسود در خواست کمک کردیم ولی با توجه به شرایط و ذیق وقت که آتش در حال پیشروی بطرف جایگاه نفت روستا بود طی تماسی با آقای عزیز اژغ معاون بخشدار نوسود در خواست عاجل برای اعزام خودرو آتش نشانی نوسود را نمودیم که بموقع شهردار نوسود و واحد آتش نشانی نوسود به محل آتش سوزی رسیدند.

 

وی اضافه کرد: نهایتا آتش بعداز چند ساعت تلاش نیروهای مردمی و انجمن های دوستدار طبیعت و واحد آتش نشانی نوسود حدود ساعت ۳ بامداد مهار شد.

 

وی گفت: جا دارد از نیروهای مردمی روستای شرکان و انجمن های دوستدار طبیعت و بخصوص شهردار و واحد آتش نشانی نوسود تشکر ویژه ای داشته باشم که  تا آخرین لحظه مهار آتش در کنار مردم روستا بودند.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد