سرهنگ سلطان قلی:

۱۳ آبان تداعی بخش وحدت و همدلی ملت ایران اسلامی علیه استکبار جهانی است

سرویس: صرفا جهت اطلاعکد خبر: 298903|19:30 - 1399/08/13
نسخه چاپی
فرمانده سپاه ناحیه پاوه گفت: امروز تلاقی ۱۳ آبان با میلاد پیامبر گرامی اسلام (ص) تداعی بخش وحدت و همدلی ملت بزرگ و فهیم ایران اسلامی علیه استکبار جهانی بعنوان نماد کفر در عصر حاضر است.

به گزارشهزار ماسوله، سرهنگ سلطان قلی به مناسبت روز ۱۳ ابان در گفتگو با خبرنگار ما اظهار داشت: تسخیر لانه جاسوسی در ۱۳ آبان ۱۳۵۸، سالروز تبعید حضرت امام خمینی(ره) و روز دانش‌آموز از حماسه‌های فراموش ناشدنی فرزندان غیور این مرز و بوم الهی و آسمانی است.

 

وی  ضمن تبریک میلاد نبی مکرم اسلام(ص) و امام جعفر صادق(ع) و هفته وحدت افزود: امروز تلاقی ۱۳ آبان با میلاد پیامبر گرامی اسلام (ص) تداعی بخش وحدت و همدلی ملت بزرگ و فهیم ایران اسلامی علیه استکبار جهانی بعنوان نماد کفر در عصر حاضر است.

 

سرهنگ سلطان قلی با اشاره به آیه مُحَمَّدٌ رَسولُ اللَّهِ ۚ وَالَّذينَ مَعَهُ أَشِدّاءُ عَلَى الكُفّارِ رُحَماءُ بَينَهُم گفت: هرکس منادی تفرقه باشد خاین به مسلمین است همانطور که رفتار پیامبر بزرگوار اسلام با کفار درس استکبار ستیزی را به ما داده است ما نیز ادامه دهنده راه رسول گرامی اسلام خواهیم بود.

 

فرمانده سپاه ناحیه پاوه گفت: یوم‌الله سیزدهم آبان فراتر از یک مناسبت ملی است و به عنوان یک فرصت برای رساندن پیام جهانی ظلم‌ستیزی و عزت‌طلبی حسینی به آن می‌نگریم.

 

وی ادامه داد: سیزدهم آبان بهترین وکم‌نظیرترین فرصت است برای اینکه می‌توانیم پیام جهانی استکبارستیزی و حق‌طلبی انقلاب و پیامی که می‌تواند امروز و فردای نظام و کشور ما را حفظ و تضمین کند را در جهان مطرح کنیم.

 

ایشان افزود:این روز عظیم، یادآور شهادت دانش‌آموزان عزیزی است که در لبیک به‌فرمان رهبر فقید انقلاب اسلامی ایران بر طاغوت زمان خروشیدند و بارزترین چهره استعمار و استکبار جهانی یعنی آمریکای جنایتکار را با تسخیر لانۀ جاسوسی افشا نمودند.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد