زنگ انقلاب در پاوه نواخته شد

سرویس: اجتماعیکد خبر: 299225|16:57 - 1399/11/12
نسخه چاپی
 زنگ انقلاب در پاوه نواخته شد
همزمان با 12 بهمن سالروز ورود حضرت امام خمینی (ره) به ایران زنگ انقلاب در دبستان هنر پاوه نواخته شد .

به گزارشهزار ماسوله، معاون فرماندار پاوه در این مراسم گفت : مجموعه ی دولت با تمام توان در خدمت اقشار ضعیف و آسیب پذیر جامعه است.

 

عبداله زاده در ادامه ضمن تبریک چهل و دومین سالگرد پیروزی انقلاب افزود: از مدیر آموزش و پرورش پاوه ، مدیران مدارس ، معلمین و دانش آموزانی که در این مراسم با رعایت پروتکلهای بهداشتی حضور یافته اند قدردانی می نمایم .

 

وی گفت: انتظار از مجموعه ی آموزش و پرورش این است نسلهای آینده را امروز چنان تعلیم و تربیت نمایند که بتوانند به شایستگی سکان امور مملکت را به دست گیرند .

 

وی ادامه داد: کشورمان هم اکنون در برهه ای سخت قرار دارد کرونا به مانند سایر کشورها ایران را نیز دچار مشکلات عدیده نموده است .

 

عبدالله زاده گفت: در موضوع پیشگیری از کرونا کشورمان یکی از سرآمدان است هم اکنون در کشورهای غربی کرونا تلفات سنگینی را وارد نموده است تلفات کشورمان غیر قابل مقایسه با این کشورها می باشد .

 

وی در پایان گفت: تحریم های ظالمانه آمریکا نتوانست مقاومت و روحیه ی مردم ایران اسلامی را دچار خلل نماید و امروز مردم ایران در چهل و دومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی می روند تا بصورت کاملی تحریم ها را شکست دهند .

 

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد