به گزارش هزارماسوله ،رئیس اداره ثبت اسناد و املاک شهرستان پاوه در گفتگویی با خبرنگار ما اظهار داشت: نظر با اینکه در اجرای تکالیف قانونی از جمله قانون جامع حدنگار ( کاداستر) بند ( ج) ماده ۱۲ قانون ارتقاء سلامت اداری و مقابله با فساد و نیز ماده ۳۷ قانون مدیریت خدمات کشوری بهره برداری از سامانه الکترونیکی اسناد از تاریخ ۱۳۹۲/۶/۲۶ آغاز گردید لذا از تاریخ مزبور کلیه اسناد تنظیمی در دفاتر اسناد رسمی از طریق سامانه مزبور ثبت میگردد.
رستم غفوری افزود: به منظور تصدیق اصالت هر یک از اسنادی که در سامانه مزبور به ثبت رسیده اند شناسه یکتا و رمز تصدیق اختصاصی می یابد که به دو طریق امکان تصدیق اصالت اسناد تنظیم شده در سامانه ثبت الکترونیک اسناد رسمی فراهم میباشد.
وی گفت: این دو روش یه به صورت ورود به سایت سازمان ثبت اسناد و املاک کشور به نشانی www. ssaa.ir قسمت میز خدمت الکترونیک - تصدیق اصالت سند است یا از طریق ( ثبت من ) به نشانی my.ssaa.ir متصل و با ورود اطلاعات احراز هویتی اطلاعات مورد نیاز را دریافت نمایند.

نظر شما
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد