فرماندار پاوه در نشست هماهنگی برنامه های دفاع مقدس:

تاریخ ساز شدن انقلاب ما از ایستادگی و مقاومت شهدای ما بود

سرویس: سیاسیکد خبر: 300398|17:34 - 1401/06/27
نسخه چاپی
تاریخ ساز شدن انقلاب ما از ایستادگی و مقاومت شهدای ما بود
فرماندار پاوه گفت: مردم ما در مقابل دشمن ایستادند شهید دادند و سختی و تلخی زندگی را در شهرها گذراندند و ماندند مقاومت کردند تا در جهان تاریخ ساز شدیم.

به گزارش هزارماسوله ،فرماندار شهرستان پاوهدر نشست هماهنگی برنامه های هفته دفاع مقدس در سخنانی ضمن تسلیت ایام اربعین حسینی و تبریک هفته دفاع مقدس در سخنانی اظهار داشت: شهدا و رزمندگان ما با ایثار و از خود گذشتکی و پاک باختگی در راه میهن اسلامی عزت و افتخار افریدند تا ما امروز پشت میزها خدمت کنیم.

 

دکتر اردشر رستمی افزود: ما در هرحال مدیون شهدایی هستیم که هرانچه را که داشتند در طبق اخلاص گذاشتند.

 

وی گفت: شهدای ما برای کشور ایران اسلامی غروری ایجاد کردند که ما در جهان به این غرور می نازیم.

 

وی ادامه داد: نسل امروز ما آن روزهای تلخ و سختی که بر ما گذشته است ندیده اند و باید به آنها انتقال دهیم، و تکلیفی است بر ما که در برابر شهدایی که هرچه داشتند گذاشتند ،نسل به نسل به بچه های خودمان بازگو کنیم.

 

رستمی خاطر نشان کرد: برای عملیات گاها ۲۰ هزار شهید داده ایم و نسل امروز ما باور نمی کنند که این تعداد شهید در یک عملیات شهید شده باشند، شرایط به نحوی سخت بود که مردم در کوهها زندگی می کردند، شاید خیلی از این نسل آن شرایط سخت باور ندارند.

 

فرماندار شهرستان پاوه گفت: ترویج فرهنگ ایثار و شهادت بر همه ما واجب است و این هفته فرصت خوبی است که این رشادت های شهدا و رزمندگان را بازگو کنیم.

نسل فرزندان ما نسل اینده ای هستند که با نشانه گذاری ارزش های انقلاب به سوی اینده خواهند رفت که اگر آنها را با فرهنگ مقاومت اشنا نکنیم شاید تا ۵۰ سال اینده اثر ۸ سال دفاع مقدس پاک شود که یک روزی با تمام قدرتهای دنیا در افتاده است.

 

وی تصریح کرد: ما باید ذهن جوانان و مردم را با این فرهنگ ایثار و شهادت متوجه کنیم و بگوییم که مسیر این شهدا همچنان ادامه دارد .

 

رستمی با بیان اینکه روسیه ابر قدرت جهانی امروز در جنگ با اوکراین مانده است گفت: روسیه امروز از ظرفیت های دفاع مقدس و تسلیحات فرزندان ایران زمین استفاده می کند.

 

وی اظهار کرد: مردم ما در مقابل دشمن ایستادند شهید دادند و سختی و تلخی زندگی را در شهرها گذراندند و ماندند مقاومت کردند تا در جهان تاریخ ساز شدیم.

 

وی افزود: امروز ایران را به عنوان ابر قدرت نطامی نگاه می کنند و این افتخار را کسانی افریدند که از داخل میدان های مین رد شدند و پوتین های خود را که مبادا خراب شوند، در آوردند و عاشقانه به سراع مرگ رفتند.

 

 

فرمانده سپاه ناحیه پاوهنیز در ادامه به تشریح برنامه های هفته دفاع مقدس در این شهرستان پرداخت.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد