سردار آسیابانی: مردم مهمترین و تاثیر گزار ترین عامل امنیت هستند

کد خبر: 300433|21:22 - 1401/07/26
نسخه چاپی
سردار آسیابانی: مردم مهمترین و تاثیر گزار ترین عامل امنیت هستند
سردار محرومان،سردارآسیابانی فرمانده قرارگاه شهید کاظمی به مردم اورامانات پیامی صادر کرد که در ادامه خواهد آمد.

به گزارش هزارماسوله ،سردار اسیابانی فرمانده قرارگاه شهید کاظمی با انتشار پیامی از بصیرت و هوشیاری   مردم اورامانات و موضع گیری همراه با حکمت و عقلانیت این مردم شریف ، متدین و انقلابی در خصوص جریانات اخیر تشکر و قدردانی کرد .

 در این پیام آمده است : مردم متدین و روشنفکر و با بصیرت پاوه،  جوانرود ، روانسر و ثلاث باباجانی با موضع گیری حکیمانه خود در راستای حمایت از رهبری و نظام اسلامی یکبار دیگر تلاشها و توطئه های دشمنان و مزدوران خود فروخته و اجیر شده آنان را با هوشیاری تمام خنثی کردند و دست رد بر سینه تمامی دشمنان قسم خورده این نظام زدند و بر تداوم مبانی فکری و عقیدتی خود که همانا حفاظت و صیانت از نظام و پیروی از رهبری است  تاکید کردند . 

سردار آسیابانی، تحقق امنیت را نیازمند  پشتوانه  مردمی دانست و افزود: بدون تردید ایجاد امنیت به تنهایی کار دستگاه‌های نظامی، انتظامی و  امنیتی  نیست و مردم مهمترین و تاثیر گزار ترین عامل امنیت هستند و به واقع درمیدان عمل ودر جریانات اخیر  شاهد وناظربودیم  که آحاد مردم شهرستان های پاوه، جوانرود، ثلاث باباجانی وروانسربا اعتقاد به مبانی دین اسلام ونظام جمهوری اسلامی یکبار دیگر  وفاداری خویش را  همچون تمامی عرصه های مختلف انقلاب ، دفاع مقدس  و... ابراز و به اثبات رسانده وبرای اثبات این اعتقاد خویش به نظام و رهبری ، تثبیت و تقویت  نظام مقدس جمهوری اسلامی ، دفاع از تمامیت ارضی کشور و آرمانهای رهبری  بیش از  ۳۳۰۰ شهید ، جانباز و آزاده  را تقدیم کرده اند و برای تداوم  این را و هدف  مقدس همواره  آماده هستند . 

سردار آسیابانی ، امنیت پایدار دراورامانات را مرهون اعتماد مردم به نظام دانسته و آن را یک سرمایه قوی برای سرعت بخشیدن به توسعه و پیشرفت منطقه عنوان نمود. وی با اشاره  به حوادث واتفاقات اخیردرسطح کشور، افزود ،  لازم می دانم ضمن تقدیر از اقشار مختلف مردم اورامانات از همه ی آحاد جامعه به ویژه شخصیت های ذی نفوذ جامعه از جمله جناب حاج ماموستا ملا قادر قادری امام جمعه اندیشمند و فرهیخته شهرستان پاوه  ، امامان جمعه شهرستانها ،  بخش‌ها و روستاهای  اورامانات  فرمانداران ، و حافظین امنیت وهمه آنهائیکه برای تعالی این آب وخاک دغدغه دارند و نقش به سزایی را ایفا می نمایند تقدیر وتشکر نمائیم فرمانده قرارگاه شهید کاظمی تصریح کرد تمامی جوانان و نوجوانان اورامانات را اعم از دختر و پسر به عنوان فرزندان خویش می‌دانیم و با قاطعیت اعلام می‌کنیم که این جوانان و نوجوانان فرزندان ما وهمان پدران ومادران هستند که برای دفاع از کیان اسلامی و شرف و ناموس خویش در مرداد ۵۸ و هشت سال دفاع مقدس از جان و مال خود گذشتند تا این کشور بدست نااهلان و نامحرمان نیفتد و امروز این عزيزان به تاسی از راه و هدف پدران خویش برای حفاظت از این نظام و پیروی از رهبری تا پای جان تلاش خوهند کرد . 

وی افزود اگر جمعی خود فروخته در فضای مجازی و رسانه ها با احساسات پاک جوانان و نوجوانان عزيزان ما بازی کردند و با تحریک و تبلیغ آنها را به خیابان‌ها آوردند ،خیلی شادمان نباشند چون فرزندان این ملت به سرعت به خود آمدند و به آغوش آحاد ملت برگشتند و بر دشمنان نفرین فرستادند . سردار آسیابانی گفت به همین خاطر ما به مراجع محترم قضایی توصیه نمودیم که با این عزيزان با رئوفت اسلامی رفتار نمایند و تمامی این عزيزان در کمترین زمان ممکن آزاد شدند . سردار آسیابانی در ادامه ابراز امیدواری نمود:  مسئولین اجرایی شهرستان های تابعه اورامانات با تلاش شبانه روزی و خدمت صادقانه ، مطالبات به حق مردم عزیز و قدرشناس منطقه را برآورده نموده و با نظارت مستمر بر بازار ، مقابله با گرانی ، و برخورد با مفاسد اقتصادی زمینه آرامش بر بازار را برای مردم عزیزمان فراهم کنند .

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد