تولید پژو ۲۰۶ به "صفر" رسید

سرویس: تازه های خبریکد خبر: 30059|08:40 - 1392/04/12
نسخه چاپی
هزار ماسوله: شركت بازرسي كيفيت و استاندارد ايران جدیدترین آمار ها را از وضعیت تولید خودرو منتشر کرد
 هزار ماسوله به نقل از افكار نيوز:  بنابر این گزارش، در خردادماه خودروهاي سواري و وانت ۹۹ درصد از حجم خودروهاي توليد شده در داخل كشور را به خود اختصاص داده اند و ۱ درصد باقی نيز مربوط به خودروهاي گروه سنگين (مسافری و باری) بوده است. 

در بخش خودروهای سواري میزان تولید نسبت به ماه قبل ۴/۱۱ افزایش داشته است. از نكات مهم و حائز اهميت در مورد تيراژ خودروهاي توليد داخل مي‌توان به تولید خودروی جدید پارس تندر در کارخانه پارس خودرو اشاره کرد.

طبق جدیدترین گزارش شركت بازرسي كيفيت و استاندارد ايران توليد خودروهاي پژو ۲۰۶ و voleex c۳۰ از ماه جاری به طور کامل قطع شده است. همچنین در خرداد ماه توليد خودروهای تیبا ، پژو ۴۰۵ و تندر۹۰ پارس خودرو با افزایش تیراژ مواجه شده اند. 

به طبع افزایش توليد خودروهاي سواري در خرداد ماه، تعداد خودروهاي ارزشيابي شده از نظر کیفی نسبت به ماه قبل ۲/۲۷ درصد افزایش يافت بطوريكه جمعا ۱۸ مدل خودرو مورد بازرسي قرار گرفت كه ۹ مدل در سطح كيفي خيلي خوب و ۹ مدل در سطح كيفي خوب قرار گرفته‌اند.



وانت بار ها نیز کاهش ۰/۴۰ درصدي توليد را در مقايسه با ماه قبل شاهد بودند و بيشترين تاثير در اين روند مربوط به کاهش قابل توجه تولید خودروهای گروه صنعتی بهمن یعنی وانت مزدا تک کابین و وانت مزدا دو کابین و همچنین وانت پیکان بوده است.

با توجه به کاهش توليد خودروهاي وانت در خرداد ماه، ارزشيابي اين خودروها داراي تنزل ۴/۱۰ درصدي بوده بطوريكه از ۶ مدل خودروي ارزشيابي شده ۲ مدل در سطح كيفي خوب و ۴ مدل نيز در سطح كيفي قابل قبول قرار گرفتند.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد