با حضور استاندار کرمانشاه صورت گرفت:

افتتاح گازرسانی به 6 روستای شهرستان پاوه

سرویس: سیاسیکد خبر: 300688|20:45 - 1401/11/28
نسخه چاپی
افتتاح گازرسانی به 6 روستای شهرستان پاوه
طرح گازرسانی به ۶ روستای محور هانی گرمله در نقطه صفر مرزی پاوه با عراق در مراسمی با حضور دکتر محمدطیب صحرایی، استاندار کرمانشاه به بهره برداری رسید.

به گزارش هزارماسوله ،در این مراسم استاندار کرمانشاه در سخنانی اظهار داشت: هیچ کتاب اسمانی و ایده و فکری به اندازه قران انسان ها را به فکر کردن دعوت نکرده است.

 

محمد طیب صحرایی با اشاره به آیه ای از قرآن کریم افزود: خداوند می فرماید ای مردم ما شما را از پدر و مادرانی، گروه و گروه و قبیله افریدیم که همدیگر را بشناسید اما گرامی ترین شما نزد خدا، کسی است که با تقوا تر است.

 

وی گفت:  فکر انقلاب و حضرت امام(ره) و رهبر معظم انقلاب چنین است که هیچ تفاوتی در بهرمندی از نعمتهای انقلاب با کسی که تهران یا هانه گرمله زندگی می کند، ندارد.

 

وی ادامه داد: گازرسانی به این نقطه صفر مرزی نیز زمان بر و به علت کار زیادی است که مورد نیاز بوده، هر فرزندی که اینجا متولد شود همان قدر عزیز است و این همان تفکر انقلاب اسلامی و فکر رهبر انقلاب است.

 

وی با اشاره به زیرساختهای چهل سال پیش اضافه کرد: به لطف الهی امروز مفتخرم که خادم مردم هستم و این فکر اتقلاب است که مردم باید ،خود کار خود را تحویل بگیرند.و ما امروز یکی از خدمات را جشن می گیریم و افتتاح می کنیم.

 

استاندار کرمانشاه با بیان اینکه همین کتاب الهی تاکید می کند که در انچه به شما داده شده است دست و عنایت خدا را ببینید گفت: خداوند می فرماید من به شما عزت می دهم پس قدر بدانید، امروز هم بنده و شما در یک اب و خاک هستیم و من مفتخر به خدمت برای شما هستم ، اگر بخواهیم زندگی بهتری برای خود و عزیزان ایجاد کنیم نیاز به همکاری و همراهی همه داریم.

 

محمد طیب صحرایی با اشاره به ایه ای از قران کریم گفت: خداوند سرنوشت ما را به خود ما سپرده است، زمانی که می فرماید من سرنوشت هیچ قومی را تغییر نمی دهم مگر اینکه خود بخواهند،

 

وی گفت: ما مشکل بیکاری ، اشتغال و تورم قیمت را داریم اما مهمترین راه حل این مشکلات تلاش خود ما است،انچه که بین ما و مردم عراق در این مرز می گذرد می تواند تبدیل به ایجاد اشتغال و ثروت پایدار شود .

 

وی در پایان گفت: ما باید همه برای اشتغال تلاش کنیم امکانات اولیه هست و خلاقیت به خرج دهیم تا شغل جدید را خود ایجاد کنیم و از این ثروت ها، ثروت تولید کنیم.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد