مدیر عامل شرکت گاز استان:

پاوه در گازرسانی سال آینده ، سبز می شود

سرویس: سیاسیکد خبر: 300691|21:42 - 1401/11/28
نسخه چاپی
پاوه در گازرسانی سال آینده ، سبز می شود
مدیر عامل شرکت گاز استان کرمانشاه گفت: تلاش می کنیم سال اینده، شهرستان پاوه را به شهرستان سبز تبدیل کنیم،و همه همشهریان عزیز از نعمت گاز بهره مند شوند.

به گزارش هزارماسوله ، مدیر عامل شرکت گاز استان کرمانشاه در ایین افتتاحیه گازرسانی به دهستان شرام در سخنانی اظهار داشت: ما امروز هر پنج شهر شهرستان پاوه از نعمت گاز برخوردار هستند که به برکت نظام مقدس ما منحصر به فرد ترین روش گازرسانی در دنیا را داریم.

 

حسینی افزود: از ۵۶ روستای سطح شهرستان ۴۳ روستا قابلیت گازرسانی را دارند که از این تعداد نیز 32 روستا با افتتاح این پروژه از نعمت گاز برخوردار هستند که ضریب نفوذ گاز در جمعیت شهری 100 درصد و در جمعیت روستایی ۹۰ درصد است و سه روستای دیگر در دست اجرا  و ۸ روستا هم در دست مطالعه و پیمانسپاری است.

 

وی گفت: ان شاالله با تکمیل عملیات گازرسانی ما تلاش می کنیم سال اینده، شهرستان پاوه را به شهرستان سبز تبدیل کنیم،و همه همشهریان عزیز از نعمت گاز بهره مند شوند.

 

وی ادامه داد: هم اکنون در شهرستان پاوه ما 24 هزار 800 و  ۸۴ واحد صنعتی مشترک گاز و یک جایگاه سی ان جی و شهرک صنعتی داریم. 

 

حسینی افزود: برای اجرای پروژه گازرسانی به دهستان شرام بیش از 50 کیلومتر شبکه توزیع اجرا شد که سختی و دشواریهای زیادی از لحاظ کوهستانی بودن منطقه داشتیم و با هزینه ای بالغ ۳۱ میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان امروز به بهره برداری رسید.

 

وی اضافه کرد: این پروژه 860 انشعاب دارد و 532 خانوار از این پروژه از نعمت گاز برخوردار می شوند و تاکنون هم 50 درصد علمکها نصب شده، و پیمانکار هم پای کار هست.

 

وی اظهار کرد:  سرانه گازرسانی به این روستا،حدود ۶۰ میلیون تومان بود،این در حالی بود که سرانه مجاز هم 12 میلیون و 500 هزار تومان است و برای تامین این سرانه هم تلاش های زیادی شد که از همه کسانی که زحمت کشیدند تشکر می کنم.

 

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد