فرماندار پاوه:

95 درصد جمعیت شهرستان از نعمت گاز برخوردار هستند / باینگان در گازرسانی در ردیف مناطق سبز

سرویس: سیاسیکد خبر: 300692|21:50 - 1401/11/28
نسخه چاپی
95 درصد جمعیت شهرستان از نعمت گاز برخوردار هستند / باینگان در گازرسانی در ردیف مناطق سبز
فرماندار پاوه در ایین افتتاحیه گازرسانی به دهستان شرام گفت: امروز 95 درصد جمعیت شهرستان از نعمت گاز برخوردار هستند.

به گزارش هزارماسوله ،فرماندار پاوه در آیین افتتاحیه پروژه های گازرسانی به ۶ روستا اظهار داشت: امروز با افتتاح این پروژه ها یکی دیگر از دستاورد نظام و انقلاب برای بهترین مردمانش در صفری تری نقطه مرز ،به خدمات نظام اضافه می کنیم.

 

اردشیر رستمی افزود: مردم پاوه با ۶۵۰ شهید و ۹۰۰ ایثارگر و ۵ هزار رزمنده و مردمانی شریف، وفاداری خود را به نظام و انقلاب ثابت کردند از اولین پرتاب گلوله دشمن از طرف دشمن در کنار نظام بودند تا اعتشاشات اخیر که در نوسود و نودشه شاهد یک رفتار و شعار ساختار شکن از طرف یک بچه هم نبودیم و این باعث افتخار است.

 

وی گفت: نظام مقدس جمهوری اسلامی، مردمان عزیز خود را خوب شناخته این روستا ۱۶۰۰ جمعیت دارد که از راه اسفالته ، خانه بهداشت و مدرسه و خدمات دیگری در حوزه ورزشی برخوردار است و کارهای عمرانی در طرح هادی روستا نیز انجام که پیش بینی شده از محل فروش نفت سوخت مرزنشینان خدمات دیگری نیز به این مردم ارائه دهیم.

 

وی خطاب به استاندار کرمانشاه گفت: شما مردم اهل سنت را دوس دارید ، و ارادت قلبی به مردم اهل سنت دارید و امروز هم احترام مضاعفی با پوشیدن لباس کواپانتول گذاشتید.

 

رستمی اضافه کرد: پیگیریهای لازم برای گازرسانی به روستاهای شهرستان انجام شد و امروز ایین افتتاح شش روستا به صورت نمادین انجام می شود.

 

فرماندار پاوه تصریح کرد: امروز 95 درصد در پاوه، از نعمت گاز برخوردار هستند به طوری که بخش باینگان را منطقه سبز اعلام کردیم.

 

وی در پایان گفت: در مهر ۱۴۰۲ تمام شهرستان پاوه به عنوان منطقه سبز شناخته خواهد شد.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد