فرماندارپاوه:

دشمنان به صلابت و ایستادگی “پاوه” اشنا شوند

سرویس: سیاسیکد خبر: 300707|20:35 - 1401/12/07
نسخه چاپی
دشمنان به صلابت و ایستادگی “پاوه” اشنا شوند
فرماندار پاوه گفت: دشمنان باید با ساخت این موشک به صلابت و ایستادگی “پاوه” اشنا بشوند.

به گزارش هزارماسوله ،فرماندار پاوه در مراسم محفل انس و الفت با خانواده های کارکنان ناحیه بمناسبت روز پاسدار و عملیات والفجر 8 در سخنانی با تقدیر و تشکر از سردار حاجی زاده، فرمانده هوافضا در نامگذاری موشک دوربرد با نام پاوه اظهار داشت: به واقع پاوه یعنی مقاومت ، صلابت و اقتدار است که نامگذاری این موشک نیز بر همین معناست.

 

دکتر اردشیر رستمی افزود: دشمنان باید با ساخت این موشک به صلابت و ایستادگی “پاوه” اشنا بشوند.

 

وی با اشاره به نام پاوه در محدوده جغرافیایی منطقه گفت: امروز با حک نام پاوه بر روی موشک دور برد ، این نام را باید در ۱۶۰۰ کیلومتر دور تر جستجو کنیم ، که از این اقدام سردار تشکر می کنیم.

 

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به تلاش ها و رشادت های نیروهای پاسدار و با خطاب به همسران پاسدار گفت: همسران شما همواره در سپاه درگیر کنترل امنیت بوده و شما صبورانه، استقامت و حمایت خود را با روحیه دادن نشان داده اید که از شما تشکر می کنم.

 

پیش از این نیز فرماندهی سپاه ناحیه پاوه نیز در سخنانی ضمن خیر مقدم به مهمانان و خانواده های کارکنان به خدمات سپاه پاسداران بعد از دوران دفاع مقدس و  حضور در عرصه‌های مختلف به ویژه عرصه سازندگی، فرهنگی، پیشرفت، عمران و آبادانی و کمک‌رسانی به حادثه‌دیدگان در مقاطع مختلف اشاره کرد.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد