سر و کله مشاور جنجالی دوباره پیدا شد

آقای «بچه» در وزارت ورزش!

سرویس: تازه های خبریکد خبر: 30077|09:29 - 1392/04/12
نسخه چاپی
هزار ماسوله: گفته می شود با توجه به روزهای پایانی عمر دولت دهم آقای مشاور دوباره رفت و آمدهایش به وزارت ورزش را آغاز کرده تا بتواند با تغییر دولت و انتقال قدرت دوباره یک پست نان و آبدار برای خود جفت و جور کند.
آقای «بچه» در وزارت ورزش!
 
 
هزار ماسوله به نقل از افكار نيوز:  درگيري هاي سريالي و ادامه دار امير قلعه نويي با اميررضا واعظ آشتياني مديرعامل اسبق استقلال در زمان حضورش در اين تيم هنوز از يادها نرفته است. در آن مقطع قلعه نويي عامل اصلي بدبيني واعظ نسبت به خودش را به يكي از مشاوران جوان واعظ نسبت داد كه به شدت مورد وثوق مديرعامل وقت آبي ها قرار داشت و قلعه نويي در مصاحبه اي تاريخي او را با لفظ «بچه» خطاب كرد! مشاوري كه بعد از كناره گيري واعظ از استقلال رفت و ديگر در محافل ورزشي كمتر ديده شد اما ظاهرا آقاي «بچه» اخيرا در وزارت ورزش نفوذ پيدا كرده و قصد دارد تا ادامه ماموريتش را در ساختمان سفيدرنگ سئول پي بگيرد!
 
 
 
 ظاهرا اين مشاور جوان بواسطه يكي از بستگان يكي از مديران عاليرتبه وزارت ورزش توانسته به وزارتخانه راه پيدا كند و با سفارش هاي اين وابسته به مدير فوق در تصميمات ريز و درشت وزارت ورزش تاثيرگذار باشد. گفته می شود با توجه به روزهای پایانی عمر دولت دهم آقای مشاور دوباره رفت و آمدهایش به وزارت ورزش را آغاز کرده تا بتواند با تغییر دولت و انتقال قدرت دوباره یک پست نان و آبدار برای خود جفت و جور کند. جالب اينكه برخي از اطرافيان و رفقاي او كه در زمان حضورش در استقلال نيز توانسته بودند با حمايت او صاحب پست و منصب شوند نيز اخيرا با رايزني هاي اين مشاور جوان به وزارت ورزش راه پيدا كرده اند تا استاد در وزارتخانه احساس تنهايي نكند!

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد