امام جمعه پاوه: مسئولین قدردان همراهی مردم با آرمانهای انقلاب باشند

سرویس: سیاسیکد خبر: 300827|18:35 - 1402/01/25
نسخه چاپی
امام جمعه پاوه: مسئولین قدردان همراهی مردم با آرمانهای انقلاب باشند
امام جمعه پاوه ضمن قدردانی از حضور ملت ایران در راهپیمایی روز جهانی قدس گفت: مردم ایران ۴۴ سال است که همراه نظام و انقلاب هستند و در تمامی صحنه ها حضور دارند و وظیفه مدیران و کارگزاران است که قدردان و خدمتگزار صدیق آنان باشند.

به گزارش هزارماسوله ،ماموستا ملاقادر قادری در خطبه های نماز جمعه این هفته پاوه ، افزود: خوشبختانه مردم شهرستان پاوه امسال نیز همچون سالهای گذشته در راهپیمایی روز جهانی قدس حضور پررنگی داشتند که قدردان آن هستیم.

 

وی با بیان اینکه قدس قبله اول مسلمانان ومحل اسرا و معراج پیامبر است تاکید کرد: تا جنگ جهانی دوم مسلمانان حاکم قدس و فلسطین بوده اند و در آن زمان آمریکا ، انگلیس و هم پیمانان آنها ، برای اذیت و آزار مسلمانان و دستیابی به منافع خود ، در قلب مسلمانان رژیم غاصب صهیونیستی را بنا نهادند.

 

امام جمعه پاوه ادامه داد: ٨۰ سال است ملت مظلوم فلسطین به دست استکبارجهانی و از جمله آمریکای جنایتکار و اسرائیل غاصب گرفتار است و سال به سال ظلم آنها نیز بیشتر می شود .

 

ماموستا قادری گفت: امسال جنایتهای رژیم صهیونیستی شدیدتر از سالهای گذشته بود به گونه ای که جوانان و نوجوانان را از حضور در مسجدالاقصی منع کرده اند و این بیانگر درماندگی این رژیم در مقابل اراده مسلمانان است.

 

خطیب جمعه پاوه با اشاره به اینکه قران کریم و لیله القدر در دنیا انقلاب ایجاد کرد ،اظهار داشت: این قرآن در شبه جزیره عربستان انقلابی ایجاد کرد که در کمتر از یک قرن پیام آن به جنوب چین، استانبول ، افغانستان و قلب اروپا رسید.

 

ماموستا قادری یادآور شد : احیای شب های قدر از تاکیدات پیامبر گرامی اسلام (ص) و علمای بعد از ایشان بوده و خوشبختانه استقبال مردم پاوه نیز از شب های قدر و حضور در مساجد برای احیای این شبها و عبادت با حالق چشمگیر است.

 

وی گفت: پیامبر گرامی اسلام در حدیثی می فرمایند : " هر کس بتواند شبهای قدر را احیا و زنده داری کند ، خداوند گناهان میان او و بندگانش را مورد عفو قرار می دهد."

 

ماموستا قادری اضافه کرد : لیله القدر جشن نازل شدن قرآن ، عید اتصال آسمان و زمین ، عید تجمع و محبت اهل ایمان ، زمان شکر حی سبحان و پیام آور مبعث حضرت رسول الله (ص) است که ما باید شکرگذار این موهبت الهی باشیم.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد