برگزاری محفل انس با قرآن در شهر نودشه

سرویس: اجتماعیکد خبر: 300835|18:24 - 1402/01/27
نسخه چاپی
برگزاری محفل انس با قرآن در شهر نودشه
محفل انس با قرآن با همکاری اداره آموزش وپرورش و امام جمعه نودشه با حضور قاریان ماموستا ملا خالد سعدی و آقای عالم ازکات برگزار گردید.

به گزارش هزارماسوله ،محفل انس با قرآن به مناسبت ماه مبارک رمضان در مسجد جامع شهر نودشه با حضور دانش آموزان مقاطع ابتدایی ، متوسطه اول ، متوسطه دوم  با همکاری امام جمعه شهر نودشه،اداره  آموزش وپرورش برگزار گردید.

 

نجیب ویسی در ابتدای این مراسم معنوی با بیان اینکه  تمسک به قران وخواندن وعمل به دستورات آن از جمله ضروریات ونیازهای روحی یک  انسان است و گفت: همه ما باید به این نکته مهم در زندگی توجه کنیم.

 

وی گفت: این محفل انس با قرآن با دعوت از قاریان ممتاز منطقه و با همکاری امام جمعه و اداره آموزش وپرورش منطقه نوسود برگزار می شود.

 

ویسی همچنین در این محفل نورانی که در جمع دانش آموزان و تعدادی از فرهنگیان برگزار شد بیان داشت: ترویج فرهنگ قرانی، ایجاد فضای معنوی و استفاده از ظرفیت دانش اموزان و فرهنگیان یک امر ضروری است که باید به آن توجه جدی کرد.

 

ماموستا ملا احمد مبارکشاهی امام جمعه نودشه نیز ضمن تشکر از  آموزش وپرورش که این محفل را برگزار کردند گفت: عمل به منویات قرآنی انسان را در مسیر سعادت ابدی و نهایت کمال هدایت مینماید.همچنین مطالعه وتلاوت قرآن در خانه رزق وروزی وبرکات الهی را برای اهل خانه به ارمغان می آورد.

 

سپس قاریان به صوت زیبای خودشان آیاتی از قرآن تلاوت نمودند.

 

در پایان محفل هدیه ای به دانش آموزان  قرآنی و اخلاق مدار از مهمترین برنامه های این محفل  بود.

 

 

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد