سردار عظیمی:

ما ادامه دهنده راه شهدا به عنوان رهروان صادق صراط مستقیم هستیم

سرویس: سیاسیکد خبر: 300836|13:43 - 1402/01/28
نسخه چاپی
ما ادامه دهنده راه شهدا به عنوان رهروان صادق صراط مستقیم هستیم
عصر دیروز امام جمعه پاوه، فرمانده قرارگاه نجف اشرف و مدیر کل بنیاد شهید استان با 5 خانواده شهدای پاوه دیدار و گفتگو کردند.

به گزارش هزارماسوله ،عصر دیروز امام جمعه پاوه، فرمانده قرارگاه نجف اشرف ، مدیر کل بنیاد شهید استان ، فرمانده سپاه ناحیه پاوه ، جانشین فرماندهی تیپ انصار الرسول جوانرود و رئیس بنیاد شهید پاوه با 5 خانواده شهدای پاوه دیدار و گفتگو کردند.

 

امام جمعه پاوه در این دیدارها با قدردانی از صبر خانواده شهدا اظهار داشت: مردم شهرستان پاوه با تقدیم شهدا، شایسته توجه و تقدیرند.

 

ماموستا ملا قادر قادری با بیان اینکه امروز تحریکات بیگانگان و دشمنان از طریق مسائل فرهنگی است گفت: دشمنان با بهره گیری از ابزارهای رسانه ای خانواده های ما را هدف قرار داده اند که وظیفه ما در برابر این تهاجمات ، شناخت از اوضاع منطقه، داشتن بصیرت و تمسک به دین و قرآن است.

 

در ادامه سردار عظیمی نیز در سخنانی اظهار داشت: امروز وظیفه ماست که قدردان رشادت های شهدا و رزمندگان باشیم و ان شاالله بتوانیم ادامه دهنده راه شهدا به عنوان رهروان صادق صراط مستقیم شهدای گرانقدر باشیم.

 

در این دیدارها از 5 خانواده شهید جعفر ازکات، سید محمود محمودی، شوکت عارفی، میرزا امیری و ابراهیم قادری تقدیر و تشکر به عمل آمد.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد