سرپرست فرمانداری پاوه در مراسم یادواره شهید حجازی:

امروز دشمنان خانواده های ما را نشانه گرفته اند

سرویس: سیاسیکد خبر: 300845|13:46 - 1402/01/31
نسخه چاپی
امروز دشمنان خانواده های ما را نشانه گرفته اند
سرپرست فرمانداری پاوه در مراسم یادواره شهید حجازی گفت: رعایت حجاب از اوامر الهی است و ما هم جهاد کردیم انقلاب کردیم که پوشش داشته باشیم ، چرا که دشمن امروز خانواده های ما را نشانه گرفته است.

به گزارش هزارماسوله ،سرپرست فرماندرای پاوه در مراسم یادواره شهید حجازی که در سپاه ناحیه پاوه با حضور ماموستا قادری برگزار شد در سخنانی اظهار داشت: ماموستا قادری عالم مجاهد و فرزند اورامانات، واقعا با تمام تلاش در راه خدمت به اسلام و مسلمین و انقلاب و وطنش کار می کند، و این بسیار ارزشمند است و ان شاالله خدا توفیق بده به عنوان سرباز خدمتگزار خوبی، و لیاقت سربازی را شانه به شانه با این بزرگوار داشته باشیم.

 

علیرضا حیدری با اشاره به مقام شامخ شهدا گفت:  خداوند در قرآن کریم می فرماید که هرگز مپندارید شهدا در راه خدا کشته می شوند بلکه زنده هستند و نزد پروردگار خود روزی می طلبد .

 

وی گفت: همه شهدا ، مسیر انبیا  و اولیای خدا را طی کرده اند و این یادواره شهدا هم تلنگری برای ما خصوصا نسل جدید است تا به سیره و راه شهدا تفکر کنیم.

 

حیدری ادامه داد: این مراسم ها فرصت مغتنمی برای جوانان است تا صحبت و تبیین کنیم که چرا شهدای ما شهید شدند .

 

سرپرست فرمانداری پاوه اضافه کرد: هر چند امواج ماهواره های دشمن و رادیوهای بیگانه و شبکه های اجتماعی شبانه روز علیه ما فعالیت می کنند اما هنوز مردم ما با اقتدار زندگی می کنند و امروز با اقتدار در تمام دنیا سربلندیم .

 

علیرضا حیدری با اشاره به بیاناتی از رهبر معظم انقلاب گفت:  دشمنان از طریق ابزارهای رسانه ای ماهواره ها و فضای مجازی سعی می کند این مفهوم را القا کنند که مردم ایران از انقلاب دور شده اند و توجهی به دین ندارند اما احیای شبها در مساجد و تکایا  و راهپیمایی و حضور پرشورتر مردم در صحنه های انقلاب خلاف آن است.

 

وی با اشاره به وصیت نامه شهدا و با بیان اینکه توصیه اکید شهدا همواره بر نماز و رعایت حجاب بوده است گفت: رعایت حجاب از اوامر الهی است و ما هم جهاد کردیم انقلاب کردیم که پوشش داشته باشیم ، چرا که دشمن امروز خانواده های ما را نشانه گرفته است.

 

حیدری در پایان گفت: یادوره شهدا فرصت مغتنمی برای تفکر بیشتر و ترویج فرهنگ شهادت است ، اگر شهدای ما ایثار کردند در راستای فرهنگ ایثار و شهادت بوده، تا ما امروز امنیت داشته باشیم.

 

وی افزود: مسئولیت ما حفظ ارزش های انقلاب اسلامی است .

 

پیش از این فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه پاوه سرهنگ مسعود دوستی نیز به ایراد سخنانی در رابطه با رشادت های شهدا و شهید حجازی پرداخت.