ماموستا قادری در مراسم یادواره شهید حجازی :

پهلوی با امید به مبارزه رژیم صهیونیستی با ایران، دیوار ندبه را می بوسد

سرویس: سیاسیکد خبر: 300846|14:03 - 1402/01/31
نسخه چاپی
پهلوی با امید به مبارزه رژیم صهیونیستی با ایران، دیوار ندبه را می بوسد
امام جمعه پاوه گفت: پهلوی با این امید که رژیم صهیونیستی با ایران مبارزه کند دیشب داشت دیوار ندبه را می بوسید و با مشاهده این صحنه به خودم گفتم بدبختی این ها به جایی رسیده که کلاه یهودیت را سر می کنند و دیوار ندبه را می بوسند .

به گزارش هزارماسوله ،امام جمعه پاوه در مراسم یادواره شهید سردار حجازی که در سپاه ناحیه پاوه برگزار شد در سخنانی با اشاره به پایان ماه مبارک رمضان اظهار داشت:  ماه رمضان فرصتی برای تقرب بیشتر با خدا بود و امروز 29 روز از این ماه عفو و بخشش و ماه و رحمت گذشت و باید سعی کنیم بعد از رمضان هم با عبادات و صداقت و خیر و احسان در زندگی همچنان رمضانی باشیم.

 

ماموستا ملا قادر قادری با درود به روح شهید حجازی افزود: سردار حجازی در کنار فرمانده خود سردار حاج قاسم سلیمانی راه مقاومت را انتخاب کرده بود.

 

وی با اشاره به آیه ای از قرآن کریم گفت: خداوند مسلمانان افراد جهادی را به دو دسته تقسیم کرد، کسانی که به وظیفه خود خوب عمل کرده و شهید شده اند و کسانی که بعد از این شهدا می مانند و  از مسیر صالحان و شهدا حرکت و مقاومت می نمایند" فَمِنْهُمْ مَنْ قَضَى نَحْبَهُ  وَمِنْهُمْ مَنْ يَنْتَظِرُ  وَمَا بَدَّلُوا تَبْدِيلًا

 

ماموستا قادری با اشاره به اوضاع فعلی جامعه گفت: جنگ امروز ، جنگ در خانواده های ما است که شبانه روز با هجمه های فرهنگی خانواده های ما را نشانه گرفته اند .

 

امام جمعه پاوه با بیان اینکه بخشی از مشکلات ما تحریکات دشمنان در رسانه ها است ادامه داد: بخش دیگری از مشکلات در بیت و در داخل کشور هنوز تمام نشده که اگر دولت بخشی از مشکلات داخلی و وضعیت معیشتی را نتواند حل کنند مشکلات همچنان باقی می ماند .

 

ماموستا قادری با اشاره به حضور نوادگان شاه پهلوی در اسرائیل گفت: پهلوی با این امید که رژیم صهیونیستی با ایران مبارزه کند دیشب داشت دیوار ندبه را می بوسید و با مشاهده این صحنه به خودم گفتم بدبختی این ها به جایی رسیده که کلاه یهودیت را می را سر می کنند و دیوار ندبه را می بوسند شاید برای آنها کاری انجام دهند این کار بسی ننگ و بی شعوری است.

 

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد