مشاور رئیس بنیاد شهید:

مقدمات جذب و اشتغال فرزندان شهدا و جانبازان فراهم شده است

سرویس: سیاسیکد خبر: 300892|10:43 - 1402/02/20
نسخه چاپی
مقدمات جذب و اشتغال فرزندان شهدا و جانبازان فراهم شده است
مشاور رئیس بنیاد شهید گفت: مقدمات جذب و اشتغال فرزندان شهدا و جانبازان از طریق آزمون استخدامی فراهم شده است.

به گزارش هزارماسوله ،علیرضا حیدری در دیدار با مشاور رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران  گفت: شهرستان پاوه دارای مردمی متدین  و انقلابی است و با تقدیم ٦٥٠شهید به نظام و انقلاب این را ثابت کرده اند و با توجه به جمعیت شهرستان ،آمار شهدای ما از میانگین کشوری بالاتر است و این نشان از دلبستگی این مردم به آب و خاک و انقلاب دارد.

 

 وی افزود:به فرموده ی حضرت امام خمینی(ره) خانواده های شهدا چشم و چراغ این ملت هستند. حداقل وظیفه ای ما این است که با سرکشی مستمر از خانواده های شهدای گرانقدر دین خود را به این عزیزان ادا نماییم.

 

 سرپرست فرمانداری پاوه تصریح کرد: دولت خدمتگزار آیت الله رئیسی برای حمایت و خدمت بیشتر به خانواده های شهدا, جانبازان و ایثارگران برنامه دارد و ان شاالله ما هم در شهرستان هر چه در توان و اختیار داریم برای این عزیزان انجام دهیم.

 

 دکتر بیدکی مشاور رئیس بنیاد شهید هم در این جلسه با تقدیر از فرماندار شهرستان گفت: ایشان انسان فرهیخته و دلسوزی هستند و انشاالله مشکلاتی که در شهرستان قابل پیگیری هستند را انجام دهند

 

 وی همچنین در مورد اشتغال فرزندان شهدا و ایثارگران افزود: مقدمات جذب و اشتغال این عزیزان از طریق آزمون استخدامی  فراهم شده است و  ان شاالله در آینده نزدیک برگزار خواهد شد.

 

 دکتر بیدکی همچنین در مورد تبدیل وضعیت فرزندان شهدا و ایثارگران تصریح کرد: تبدیل وضعیت قانون است و سازمان های  دولتی باید آن را اجرا نمایند.

 

 لازم به ذکر است در ابتدای جلسه لطفی رئیس اداره بنیاد شهید و ایثارگران شهرستان گزارشی از عملکرد آن اداره را در سال ١٤٠١ و برنامه های سال ١٤٠٢ را ارائه نمود.

 

 در پایان چند نفر از ایثارگران شهرستان در ملاقات با دکتر بیدکی درخواست های خود را مطرح و دکتر بیدکی نیز قول پیگیری و مساعدت به این عزیزان را دادند.

 

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد