سرپرست فرمانداری پاوه:

وجود حاج ماموستا قادری باعث افتخار برای همه ما و استان و شهرستان ما است

سرویس: سیاسیکد خبر: 300930|15:07 - 1402/02/30
نسخه چاپی
وجود حاج ماموستا قادری باعث افتخار برای همه ما و استان و شهرستان ما است
سرپرست فرمانداری پاوه گفت:رهبر معظم انقلاب در این نمایشگاه، در غرفه سوره مهر کتاب زندگی نامه ماموستا قادری را مشاهده می کنند و می فرمایند ماموستا قادری از قدیم دوست خوب ما بوده است، که این موضوع و وجود حاج ماموستا قادری باعث افتخار برای همه ما و استان و شهرستان ما است.

به گزارش هزارماسوله ،سرپرست فرمانداری پاوه در نشست شورای اداری شهرستان پاوه در سخنانی اظهار داشت: در نشست شورای اداری پیگیری مصوبات جلسات گذشته، مباحث و روزهای پیش رو را داریم که باید مدیران اهتمام جدی به موضوعات مطرح شده در این نشست ها را داشته باشند.

 

دکتر علیرضا حیدری با بیان اینکه در هفته گذشته شاهد رویداد بسیار مهم فرهنگی کشور تحت عنوان نمایشگاه بین المللی کتاب بودیم افزود: در این نمایشگاه ناشرانی از سراسر کشور و دنیا کتابهای خود را به نمایش می گذارند، که در فاصله زمانی ده روز در تهران با استفبال بی نظیری روبرو شد.

 

وی گفت: نکته حائز اهمیت برای شهرستان ما این بود که رهبر معظم انقلاب در این نمایشگاه، در غرفه سوره مهر کتاب زندگی نامه ماموستا قادری را مشاهده می کنند و می فرمایند ماموستا قادری از قدیم دوست خوب ما بوده است، که این موضوع و وجود حاج ماموستا قادری باعث افتخار برای همه ما و استان و شهرستان ما است که چنین چهره ارزشمندی را داریم، از اول انقلاب و قبل از آن در راه نظام، ثابت قدم بوده اند.

 

وی با بیان اینکه رهبر معظم انقلاب شناخت عمیقی به ماموستا قادری دارند گفت: این جایگاه و وجود حاج ماموستا در کشور ، به خوبی باعث وحدت بیشتر شده است، شخصیتی که با درایت وهوشمندی مسایل را با دقت نشان می دهند و این نشان دهنده جایگاه رفیع ایشان در نظام است و باید از رهنمود های ایشان به خوبی استفاده کنیم .

 

وی در ادامه گفت: در یک ماه اخیر ما دو جشنواره غذاهای بومی و محلی در باینگان و جشن روستای سالم در هجیج را برگزار کردیم که به خوبی اجرا و مورد توجه واقع شد، که بازتاب خوبی هم در رسانه ها به همراه داشت و از عموال اجرایی این جشنواره ها تقدیر و تشکر دارم.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد