در چهل و چهارمین سالگرد اقامه اولین نماز جمعه در شهر پاوه؛

جمعی از مسئولین شهرستان از سالها مجاهدت و ایستادگی ماموستا قادری تقدیر کردند

سرویس: سیاسیکد خبر: 301012|00:21 - 1402/03/24
نسخه چاپی
جمعی از مسئولین شهرستان از سالها مجاهدت و ایستادگی ماموستا قادری تقدیر کردند
در چهل و چهارمین سالگرد اقامه اولین نماز جمعه در شهر پاوه توسط حاج ماموستا قادری، جمعی از مسئولان این شهرستان بمنظور تقدیر از سالها مجاهدت و ایستادگی، با امام جمعه پاوه دیدار کردند.

به گزارش هزارماسوله ،در چهل و چهارمین سالگرد اقامه اولین نماز جمعه در شهر پاوه توسط حاج ماموستا قادری، جمعی از مسئولان این شهرستان بمنظور تقدیر از سالها مجاهدت و ایستادگی، با امام جمعه پاوه دیدار کردند.  

 

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دفتر امام‌جمعه پاوه؛ ۲۳ خرداد مصادف با اقامه اولین نماز جمعه توسط حاج ماموستا ملا قادر قادری در شهر پاوه است، که 44 سال پیش در چنین روزی و طی حکمی از سوی بنیان¬گذار جمهوری اسلامی، سکان نماز جمعه پاوه در اختیار ایشان قرار گرفت.

 

به همین مناسبت در طلوع 44 چهل و چهارمین سال این سنگر مقدس امروز سه شنبه ۲۳ خرداد ۱۴۰۲ جمعی از مسئولین محترم شهر پاوه، جناب آقای حیدری فرماندار، ریاست محترم دادگستری و فرماندهان محترم نظامی و انتظامی پاوه ضمن دیداری دوستانه با حاج ماموستا قادری، این روز و این توفیق را به ایشان تبریک گفتند.

 

در این دیدار حاج ماموستا ملا قادر قادری در سخنانی اظهار داشتند: خداوند را شاکرم و به روح حضرت رحمه للعالمین(ص) درود می فرستم، همچنین یاد بنیانگذار جمهوری اسلامی را گرامی و از حضور شما دوستان عزیز ممنون و سپاسگزارم

 

ایشان افزودند: صحبت کردن در چند دهه گذشته با صحبت کردن امروز خیلی فرق می کند، روزی من امامت نماز جمعه را در پاوه شروع کردم که با امروز متفاوت است.

 

وی با بیان اینکه قرآن کریم می فرماید، برای هر اموری عمل لازم است گفت: ما همیشه با معلول مبارزه کرده ایم در حالی که باید علت ها را جویا شویم و چاره ای پیدا کنیم .

 

ماموستا قادری سپس با بیان اینکه امروز شبیخون فرهنگی بیشتر از خمپاره ها و بمبارانهای دوران جنگ تحمیلی هستند گفتند:  دشمنان براي رسیدن به مقصود خويش با استفاده از همه ابزارها و شيوه ها، در سطحی وسیع فرهنگ بومی و اسلامی را مورد هجوم قرار داده اند.

 

وی در پایان با بیان اینکه ضروردت دارد مسامحه، همراهی و برخورد آرام با مردم در اولویت باشد گفتند: مشکل اصلی ما در شهرستان نبودن برنامه مدون و فقدان متولی در بعضی از کارهای جامعه است و می طلبد همه ما به وظیفه خود عمل کنیم و مردم شریف و صابر دیار خود را دلجویی و کمک نمائیم.

 

قابل ذکر است قبل از صحبت های حاج ماموستا قادری؛ جناب آقای حیدری سرپرست محترم فرمانداری پاوه از طرف حضار به جناب ماموستا خسته نباشید و تبریک گفتند و از خداوند منان برای ایشان درخواست توفیق نمودند.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد