معاون سیاسی فرماندار:

برای غنی سازی اوقات فراغت از همه ی ظرفیت های موجود ، استفاده کنیم

سرویس: سیاسیکد خبر: 301017|18:05 - 1402/03/27
نسخه چاپی
برای غنی سازی اوقات فراغت از همه ی ظرفیت های موجود ، استفاده کنیم
جلسه ستاد ساماندهی امور جوانان شهرستان به ریاست شیخی معاون سیاسی امنیتی, اجتماعی فرمانداری و اعضای ستاد در سالن جلسات فرمانداری برگزار شد.

به گزارش هزارماسوله ،فرشاد شیخی معاون سیاسی فرمانداری در این جلسه در سخنانی اظهار داشت: در چند سال اخیر که کشور با بحران کرونا مواجه بود این بیماری تاثیرات عمیقی بر حوزه های  مختلف اجتماعی و فرهنگی گذاشته است اثرات و تبعات منفی  آن تا سال های آینده باقی خواهد ماند.

 

وی افزود: برخی از آسیب های اجتماعی کنونی ناشی از  تاثیرات عمیق دوران کرونا بوده و باید با برنامه ریزی مناسب از تاثیرات این آسیب ها بکاهیم.

 

وی گفت: جمهوری اسلامی در دوران ٤٤ ساله عمر با برکت خود خیلی از زیرساخت ها را در شهرستان پاوه ساخته شده است و نسبت به سایر شهرستان های استان وضعیت خوبی را در پاوه داریم و برای غنی سازی اوقات فراغت دانش آموزان باید از همه ی ظرفیت های موجود شهرستان نهایت بهره و استفاده را ببریم و بتوانیم اقدامات اثرگذار در حوزه های مختلف شهرستان داشته باشیم.

 

شیخی ادامه داد: از مدیران دستگاه های اجرایی انتظار دارم فضاهای اداری خود را برای غنی سازی اوقات فراغت دراختیار دانش آموزان قرار دهند.

 

وی گفت: با توجه به لزوم  اهمیت  اجرای برنامه های فرهنگی انتظار داریم در کنار فعالیت های ورزشی برنامه های فرهنگی را نیز در برنامه های تابستانه قرار دهیم.

 

معاون سیاسی فرماندار پاوه گفت: برای جبران آسیب ها تمام ادارات شهرستان اماکن و حیاط خود را ولو اینکه بعد از ساعت اداری باشد در محیط ها و محله هوایی که لازم است در اختیار اوقات فراغت بگذارند  .

 

وی افزود: مدیران را مجاب خواهیم کرد تا با برنامه های آموزش و پرورش برای دانش آموزان همراهی کنند و مدیران آموزش و پرورش هر جا لازم شد به ما اطلاع دهند تا مشارکت ادارات را همراه تصمیمات کنیم  .

 

وی افزود: آموزش و پرورش در کمیته های که  لازم است با ادارات مختلف در قالب  تفاهم همکاری ، همراهی و مشارکت ها را پیگیری وتصویب کنند.

 

در پایان دستگاه های عضو کارگروه برنامه های خود را برای غنی سازی اوقات فراغت دانش آموزان تشریح کردند.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد