نماینده مردم پاوه و اورامانات:

تردد مسافر در مرز شوشمی بر معیشت مردم تاثیرگذار است

سرویس: سیاسیکد خبر: 301041|14:47 - 1402/04/02
نسخه چاپی
تردد مسافر در مرز شوشمی بر معیشت مردم تاثیرگذار است
نماینده مردم پاوه و اورامانات در مجلس گفت: در بحث مرز جوانان ما نیز چاره ای جز کولبری ندارند، اما این تردد مسافر بر معیشت مردم تاثیر می گذارد.

به گزارش هزارماسوله ، آرش لهونی در نشست بخشداری نوسود در سخنانی با اشاره به بازگشایی مرز شوشمی اظهار داشت: ما اکنون بحث بازگشایی مرز را داریم و باید مشکلات این موضوع را بررسی کنیم سپس به توسعه صادرات اشاره شود.

 

ارش لهونی افزود: حل موضوعات پیشنهادی، بسیاری از مشکلات پایانه مرزی را برطرف خواهد کرد.

 

وی با بیان اینکه امروز باید مشکلات تردد مسافر از این مرز، برطرف شود گفت: خوشحالیم بعد از سالها مرز شوشمی با تلاش و پیگیری همه مسئولین از گذشته تا به امروز به نتیجه می رسد ، مردم عزیز ما از دیرباز عشق و علاقه نسبت به تمامیت ارضی کشور و مرزها و حفاظت از آب و خاک کشور را اثبات کرده اند.

 

وی ادامه داد: مردم مرز نشین اورامانات همواره از مرزهای خود در کنار مشکلاتی که داشته اند، دفاع کرده اند و الان هم امتیازات مرز را می خواهند که باعث ارتقای وضعیت معیشتی می شود .

 

وی اضافه کرد: تردد مسافر بحث مهمی است و تلاش جدی، در سطح ملی و کشور می خواهد که این جدیت از سمت جمهوری اسلامی با جلسات متعدد نشان داده شده است و این تلاش به زودی نتیجه خواهد داد.

 

لهونی تصریح کرد: این مرز مشکلات و گیرهایی دارد که از مدیران می خواهم هرچه زودتر حل کنند و این مهم اتفاق بیافتد.

 

نماینده مردم پاوه و اورامانات اظهار کرد: بازگشایی این مرز زمانی تکمیل می شود که مسافران ما با خودروی خود به عراق بروند و برگردند.

 

وی افزود: امیدواریم روز سه شنبه تردد خودرویی هم برقرار شود.

 

ارش لهونی گفت: در بحث مرز جوانان ما نیز چاره ای جز کولبری ندارند، اما این تردد مسافر بر معیشت مردم تاثیر می گذارد.

 

وی با بیان اینکه باید وضعیت اقتصادی مردم به اندازه ای خوب باشد که به سمت کولبری روی نیاورند گفت: باید قاچاق سازمان یافته انجام نشود و به فرمایش رهبر معظم انقلاب، کولبران ما قاچاقچی نیستند.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد