فرماندار پاوه در دیدار با مسئولان دستگاه قضایی پاوه ؛

ریشه حساسیت قضات پاوه نسبت به حقوق مردم در دادخواهی و حق طلبی آن‌ها است

سرویس: سیاسیکد خبر: 301049|17:38 - 1402/04/04
نسخه چاپی
ریشه حساسیت قضات پاوه نسبت به حقوق مردم در دادخواهی و حق طلبی آن‌ها است
فرماندار پاوه گفت: قضات دادگستری شهرستان نسبت به حقوق مردم حساسیت خاصی داشته و این حساسیت ریشه در دادخواهی و حق طلبی آنان دارد.

به گزارش هزارماسوله ،  علیرضا حیدری سرپرست فرمانداری پاوه در این دیدار ضمن گرامی داشت یاد و خاطره شهدای قوه قضائیه شهید بهشتی و ۷۲ تن از یارانش یاد و خاطره شهید سلیم قنبری قاضی شهید خطه اورامانات و ضمن تبریک هفته قوه قضاییه از زحمات و تلاش‌های رئیس دادگستری و قضات شهرستان  در سخنانی اظهار کرد: حل و فصل مسائل مراجعه کنندگان، احقاق حق افراد و رسیدگی به پرونده‌های مراجعان و خدمت به مردم جزو عبادات است و این در نظام جمهوری اسلامی ایران موهبتی گرانمایه و گرانقدر است.

 

وی افزود: دستگاه قضایی در جامعه از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است و تعامل و همکاری بین دستگاه‌های اجرایی و قضایی موجب ایجاد آرامش و آسایش در جامعه می‌شود که الحمدلله ما شاهد تعامل بسیار خوب در این زمینه در پاوه هستیم که نتیجه اش امنیت و آرامش پایدار در جامعه است.

 

 وی اضافه کرد: به‌ لطف خدا، قضات دادگستری شهرستان نسبت به حقوق مردم حساسیت خاصی داشته و این حساسیت ریشه در دادخواهی و حق طلبی آنان دارد.

 

 سرپرست فرمانداری پاوه در ادامه با کارکنان مجموعه دادگستری دیدار کرد و هفته قوه قضاییه را به آن‌ها تبریک گفت.

 

 گفتنی است در این دیدار رئیس دادگستری شهرستان پاوه نیز ضمن قدردانی از حضور فرماندار و مسئولین در دادگستری در سخنانی به تبیین عملکرد دستگاه قضایی شهرستان و نقش و جایگاه این نهاد پرداخت.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد