جانشین فرماندهی سپاه حضرت نبی اکرم(ص) استان کرمانشاه در دیدار با فرماندار پاوه؛

کنگره ملی شهدای کرمانشاه فرصت مغتنمی برای جهاد تبیین است

سرویس: سیاسیکد خبر: 301050|17:41 - 1402/04/04
نسخه چاپی
کنگره ملی شهدای کرمانشاه فرصت مغتنمی برای جهاد تبیین است
جانشین سپاه حضرت نبی اکرم(ص) استان کرمانشاه گفت: کنگره شهدای ملی استان فرصت مغتنمی برای «جهاد تبیین» و آشنا کردن نسل جوان با راه و هدف شهدا و آرمان‌های انقلاب است.

به گزارش هزارماسوله ،  جانشین سپاه حضرت نبی اکرم(ص) استان کرمانشاه گفت: کنگره شهدای ملی استان فرصت مغتنمی برای «جهاد تبیین» و آشنا کردن نسل جوان با راه و هدف شهدا و آرمان‌های انقلاب است.

 

سردار قنبری در این نشست، گفت: مرکز تمام جنگ‌ها جنگ شناختی است و دشمن با طرح‌ها و نقشه‌های مختلف به دنبال در اختیار گرفتن ذهن جوانان ما است. آموزش خانواده‌ها یکی از راه‌های مقابله با جنگ شناختی است.

 

 وی ادامه داد: دشمن با تمام توان در حوزه‌های مختلف علیه کشور ما فعالیت می‌کند و دنبال دستیابی به اهدافی است که سال ها برای آن برنامه‌ریزی کرده‌اند.

 

 قنبری اضافه کرد: توطئه‌های دشمنان به روز است و ما برای مقابله با توطئه‌های دشمنان و خنثی‌سازی نقشه‌های آنان باید سواد رسانه‌ای خود را تقویت کنیم.

 

 وی هدف اصلی برگزاری کنگره شهدای ملی استان را «جهاد تبیین» و آشنا کردن نسل جوان با راه و هدف شهدا و آرمان‌های انقلاب عنوان کرد و افزود: در مجموع در راستای برگزاری مطلوب این کنگره  ۸۱۵ برنامه در استان تدارک دیده شده که ۴۹۳ برنامه از سوی کمیته‌های استانی و ۳۲۲ برنامه هم از سوی کمیته‌های شهرستانی اجرا خواهد شد.

 

 علیرضا حیدری، سرپرست فرمانداری پاوه نیز، ادامه داد: ما خود را مدیون شهدا می‌دانیم و در واقع هر آنچه که امروز داریم مرهون تلاش‌ها و رشادت‌های شهدای عزیز است.

 

 وی ادامه داد: مردم شهرستان پاوه هنوز با عرق خاصی از دفاع مقدس و جبهه و جنگ یاد می‌کنند و این به زنده نگه‌داشتن یاد و خاطره شهدا در شهرستان کمک ویژه‌ای کرده است.

 

 سرپرست فرمانداری پاوه تصریح کرد: همه ما باید در راه آرمان‌های شهدا و حضرت امام (ره) قدم برداریم و خود را مکلف به زنده نگهداشتن یاد شهدا بدانیم؛ به همین دلیل برای برگزاری برنامه‌های کنگره ملی شهدا در شهرستان تمام تلاش خود را انجام خواهم داد.

 

 وی اظهار کرد: بنده و اعضای شورای اداری شهرستان برای برگزاری کنگره ملی شهدا تمام ظرفیت‌های خود را به کار خواهیم گرفت و ان‌شاءالله بتوانیم یادواره ای با محتواهای جدید و متفاوت از یادواره های گذشته برگزار کنیم.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد