استاندار کرمانشاه :

بازگشایی مرز شوشمی کمک به گردشگری و اقتصادی و توریسم درمانی خواهد بود

سرویس: سیاسیکد خبر: 301056|15:27 - 1402/04/06
نسخه چاپی
بازگشایی مرز شوشمی کمک به گردشگری و اقتصادی و توریسم درمانی خواهد بود
استاندار کرمانشاه با اشاره به بازگشایی مرز شوشمی گفت: گام به گام امکانات و ارائه خدمات در این مرز را افرایش می‌دهیم.

به گزارش هزارماسوله ، محمدطیب صحرایی، امروز سه‌شنبه در آیین گشایش مرز شوشمی برای تردد مسافر با بیان اینکه امیدواریم بازگشایی این مرز برای مردم هر دو کشور مایه خیر و برکت باشد، اظهار داشت: بنا به وعده هایی که به مردم داده بودیم و نیز در راستای ارائه خدمات دولت به مردم امروز مرز شوشمی برای تردد مسافران بازگشایی شد.

 

استاندار کرمانشاه با بیان اینکه به برکت جمهوری اسلامی ایران آرامش و امنیت به عنوان بهترین نعمت برای مردم این منطقه برقرار شد، افزود: به واسطه گشایش این مرز،امروز میزبان مهمانانی از حلبچه هستیم.

 

وی ادامه داد: گشایش مرز شوشمی برای تردد مسافران برکات زیادی برای مردم و منطقه دارد که اولین برکت آن پررنگ شدن تعاملات اجتماعی بین مردمان دو طرف مرز است.

 

این مسئول بیان داشت: مردمان این منطقه قرن‌ها با هم برادرانه زندگی کرده اند و روابط بسیار خوبی در دو طرف مرز دارند.

 

وی با بیان اینکه همواره دشمنان در پی ایجاد تفرقه میان مردم بودند،گفت: امروز بدخواهان داعش به زباله دان تاریخ پیوستند و تنها این رفاقت و برادری است که باقی مانده است.

 

صحرایی با تصریح اینکه بهترین هدیه جمهوری اسلامی، ارامش و امنیت بوده که به لطف خداوند برقرار است، گفت: ان شاالله این گشایش کمک به گردشگری، اقتصادی، امد و رفت مردم و توریسم درمانی خواهد بود.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد